Wie van jullie heeft een Tripp Trapp en gebruikt de zitverkleiner? Onlangs vertelde iemand mij dat die vreselijk onhandig zijn omdat ze slecht schoon te houden zijn. Iemand daar ervaring mee? Tanja
wij hebben de zitverkleiner maar hoe bedoel je moeilijk schoon te houden? Teun zit op de Zitting er er is weinig plaats ernaats en morst dus bijna niets op de sitting wel op de voetenplank maar daar zit geen stof op
Lijkt mij ook niet hoor.. Die van ons is van dat soort plastic, dus makkelijk schoon te houden mócht t vies worden..
Hoi hoi, Ja wij hebben ook een verkleinder bij de tripp trapp. Hij is inderdaad van plastic. Wij hebben er kussentjes van stokke bij gekocht die je gewoon uit kan wassen. Niets onhandigs aan vind ik. Groetjes Karin
alleen als je het kussen van de zitting wilt afhalen "moet" het even los zodat je het lertje los kan halen...maar ja dat is ook alles...wat ik onhandig vind maar wat word het kussen nu smerig weinig.....
Ik heb dat riempje er nooit doorheen gedaan en t bleef ook goed zitten, hup in de wasmachine en klaar is tie weer.. alleen ik gebruik m al tijdje niet meer, ze zit nu gewoon op de stoel zelf.. Nog makkelijker, doekje erover en klaar..
maar Alyssa is dan ook al een jaar! en teun nog maar d ehelft...hihih oke goede tip riempje er niet door heen ga het volgende keer uitproberen