Wat zou je anders (willen) doen met een 2e kindje?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Jucade, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik zou anders doen:

Gelijk de fles en niet meer de onzekerheid hebben van heeft hij wel genoeg ook al dronk hij 45 min. we zijn na 4 wkn overgestapt op de fle sen kregen gelijk een heel ander tevreden jochie ervoor terug vandaar.

sneller de 10 min huil regel toe passen en gelijk regelmaat van fles-spelen en dan naar bed toepassen

eerder laten wennen aan de wipper en de box...nu pas na ander hlave maand gedaan maar hij vond vanaf 4 mnd pas leuk worden...wie weet heplt het

en meer luisteren naar me lichaam....kraamtijd heb ik echt bedrust gehouden maar daarna.... :( ....luisteren dus...

en meer uit handen geven aan me partner.......ben er zo 1 van alles zelf doen maar ja je kiest er samen voor dus ook samen verzorgen......

oeps toch wel veel eigenlijk.........

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik zou nu sneller de rust en regelmaat toepassen. In het begin hebben we Fenja teveel beneden laten slapen wardoor ze niet meer in haar eigen bed wilde. Dat hebben we echt moeten doorbreken en heeft veel tijd, moeite en tranen (van mij en Fenja) gekost.

Ik zou ook meer rust nemen na de bevalling. Fenja was te vroeg geboren en lag in het ziekenhuis, daardoor loop je je zelf voorbij, en ik stond na 4 dagen alweer in huis te poetsen :oops: , erg dom geweest! Ik wil dan ook een echt fijne kraamtijd waar ik van kan genieten als het ff kan. (helaas heb je dat dus niet altijd voor het zeggen).

Ik zou ook meer naar mezelf luisteren ipv naar het CB. Je eigen gevoel werkt toch vaak het beste heb ik gemerkt.

En ja...ik zou ook minder willen werken dan maar denk dat dat er financieel niet in zit.

En....ik zou minder kleertjes kopen. Heb nu zo'n berg dat ze veel dingen niet of weinig draagt.

Yvonne

3. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik zou bij de volgende meteen de fles geven (aangezien bv niet lukte)
    en niet te dure spullen meer kopen

en ik ga proberen beter naar mijn lichaam te luisteren en dit aan te geven aan de kraamvisite :(

4. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik zou

*langer proberen de borst voeding door te zetten bij romy was ik er na 3 dagen zat van

*de baby niet door iedereen uit het wiegje laten halen ,als ik ergens heen ging of er kwam iemand bij mij dan werd romy zo uit der bedje gehaald nu wil ik dat niet..

*meer van me kraamtijd genieten bij romy deed ik dat niet echt .

*en ook nee leren zeggen als mensen op een rare tijd langs willen komen

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    o, ja en ik zou de volgende laten slapen als de kraamvisite er is

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou sneller 'hulp' inschakelen als je denkt dat er iets aan de hand is met je kleintje..

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Het enigste wat ik anders zou doen is gelijk ons eigen gevoel volgen ipv naar alle goedbedoelde adviezen te luisteren

8. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik zou met de volgende wel borstvoeding geven en het volhouden
    en meer knuffelen niet altijd maar in dat ledikant

Deel Deze Pagina