Wat zou je bij een volgende bevalling anders doen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door MaudvanL, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Meer voor mezelf opkomen ná de bevalling.. ik ben poliklinisch bevallen, en een uur na de geboorte was er de wisseling van dienst. Dus alles werd snel snel gedaan.. en mijn dochter heeft daardoor niet zo lang bij me kunnen liggen (en in mijn ogen de cruciale eerste uren voor de borstvoeding gemist). Op de kraamafdeling kreeg ze direct bij het huilen een spuitje met flesvoeding en dat was dat.. "de kraamhulp helpt je thuis met de borstvoeding".

Ondanks dat de kraamhulp een schat was, is het met de borstvoeding nooit meer goed gekomen.

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Niks! Ik heb een prachtige bevalling gehad en voel me nog steeds mega gelukkig.

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik wil het thuis gaan doen ipv in het ziekenhuis!:) Verder echt helemaal niks:D

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik wil het ook thuis gaan doen inplaats van in het ziekenhuis!
    De reis naar het ziekenhuis met weeën was 1 grote ramp!!!
    nooit meer!!
    Bah,je kunt je weeën niet goed opvangen en ik moest ook nog spugen terwijl de vk volle gas naar het ziekenhuis reed.
    Ik wilde perse in het ziekenhuis bevallen terwijl mijn vk dat niet nordig vond.

Ook wil ik graag (als ik er dan nog aan denk) de kleine zelf "aanpakken"
    Lijkt me zo bijzonder.

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    @melanie idd daar dacht ik laatst ook nog aan. Dat ga ik ook aangeven!!;)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Niets! Ik kijk er onwijs goed op terug en hoop dat het bij een volgende net zo gaat.

7. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik zou de volgende keer eerder naar het ziekenhuis gaan. We hadden allemaal niet verwacht dat de bevalling zo snel zou gaan. We zijn langer in het ziekenhuis geweest na de bevalling dan ervoor..
    En ik wil de volgende keer kijken dmv een spiegel. En misschien wel zelf aanpakken. Lijkt me geweldig!

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bij de volgende ga ik hopen op een normale bevalling. Mocht het niet anders zijn dan op een KS met ruggenprik.

Al vrees ik dat dat er niet in zit en het weer een ks met narcose word.

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Een spiegel om mee te kijken. Dat durfde ik deze keer niet aan.

Verder foto's maken met flitser. Dat wilde man de eerste keer niet want dat was slecht en zielig voor de kleine. Resultaat, allemaal donkere/ slechte fotos van na de bevalling.

10. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Aan de bevalling zelf zou ik niks veranderen...tja misschien minder inscheuren maar ja dat heb je helaas niet in de hand he ;)
    Wel zou ik een verpleegster of de kraamzorg vragen om van alles foto`s te maken zodat ik het zelf kan terug zien,... heb ik na deze bevalling heel veel spijt van gehad.

11. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Niks, helemaal niks. Ik had een droombevalling, voor zover iets dat zoveel pijn doet een droom kan zijn haha!
    Maar wat wel fijn zou zijn, al heb ik daar geen invloed op natuurlijk, is een iets makkelijkere zwangerschap zonder stress. tja, je moet altijd iets te wensen overhouden he?

12. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ik zou een camera in de hoek van de kamer neerzetten.
    Ik had het nu toch graag willen terug zien.

De volle lampen in onze slaapkamer waren aan, ik zou nu alleen wat gedimde lampen aan willen hebben (schijnt ook beter te zijn voor de "ontspanning")

Niet onder de douche gaan, vond ik absoluut niet zo fijn!

Deel Deze Pagina