Hoi Hoi, Vroeg me af of je als er weinig verschil zit tussen 2 kindjes of je dan meer kans hebt om eerder te bevallen...mijn zoontje is geboren met 40 weken en 1 dag en dat begon heel spontaan nergens last van gehad!Hij is nu 13,5 maanden Heb nu al een paar dagen harde buiken en ben heel moe (weet dat dat niets met de bevalling te maken hoeft te hebben) dus was benieuwd of er mensen zijn die er ervaring mee hebben om 2 kleintjes zo kort op elkaar te krijgen en of de tweede ook eerder kwam.... Groetjes Lysanne
bij mij zit er anderhalf jaar tussen en ze zijn beiden met precies 39 weken geboren. dus weet niet of het echt uitmaakt. ik hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen hebt
hier anderhalf jaar ertussen...eerste 5 dagen te vroeg...tweede 3 dagen te laat succes met de bevalling !
Hier zat er dan wel bijna 4 jaar tussen maar ik denk niet dat het wat uit maakt mijn eerste was met 40.3 en de 2de was met 41w ik denk ook niet dat het wat uit maakt. Mijn zus was presies op de datum uit gerekend en ik kwam presies een jaar later 3weken tevroeg op haar verjaardag.
Bij mijn meiden zit er anderhalf jaar tussen, 1e 2 dagen te laat, 2e 1 dag te vroeg en de 3e 1 dag te laat. Denk niet dat het iets gaat uitmaken, helaas....