Wat zou je doen als.......?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angelaa, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    extra goed kijken en genieten : misschien nog een foto nemen. en niks zeggen

Wat doe je of zeg je als je ziet dat een jongen in een zwembad een iets te wijde zwembroek heeft , vooral bij de pijpen en je de boel goed kan zien?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    met een rooie kop net doen of ik niks heb gezien haha. als het een knappe vend is tenminste. als het z'n oude man is of een nerd ga ik braken haha

wat zou je doen als je een aanzoek kreeg van een zeer knappe en rijke miljonair :)

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hahah in overleg met me vent, een goeie wip maken 5 miljoen opstrijken en hopen dat ie tijdens die wip het besterft haha ahhh erg he

Als jij iets hebt gekregen, en iemand anders zou dat wel willen hebben zou je er dan geld voor vragen ondanks het feit jij er niets voor hebt betaald

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee, dat zou ik gewoon geven. Geven vind ik erg leuk.

Stel je hoeft niet meer te werken ( geld zat) zou je dan alleen maar leuke dingen voor jezelf ( en je familie) gaan doen? Of ga je vrijwilligers werk doen?

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou laat ik het zo stellen ik zou een dierenopvang starten...is ook beetje vrijwilligerwerk toch!

Stel je partner heeft zich voor jou helemaal uitgesloofd en opgedost, kaarsjes aan mooi in pak MAAR hij ziet dr niet uit, gewoon vreselijk. Zoiu je dat zeggen of niets zeggen omdat ie zo ze best heeft gedaan?

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik zou zeggen tegen hem, schat, wat heb je goed je best gedaan. Waarschijnlijk zou ik de volgende dag tegen hem zeggen dat de kleren die hij aan had beter niet kunnen.

Stel: Een goede vriendin is wat aangekomen en heeft een best buikje/rolletje. Vraag je ernaar of vraag je of ze zwanger is (toch wel een hint dat ze eigenlijk wat gegroeit is)

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

nee, als mijn vriendin aankomt vind ik dat prima. als zij er een probleem mee heeft zal ze dat zelf opmerken, dat hoef ik haar niet aan te praten. ik zou het geen probleem vinden. al weegt ze 200 kilo :D

stel, je hebt de laatste bus gemist, het is donker, je moet 10 kilometer naar huis lopen en iemand bied je een fiets te koop aan voor maar 10 euro. je weet bijna zeker dat hij gejat is. wat doen je?

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ga gewoon lopen. (Heb nooit contant geld bij me)

Stel je zoon/dochter heeft een raam ingeschopt met zijn bal bij de buren die je niet kunt uitstaan....Wat doe je? Zeg je dat het jouw kind was?

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja zou het wel eerlijk zeggen.

Stel een collega heeft iets in haar neus hangen, zou je dat dan zeggen?

10. Writer

Writer Niet meer actief

uhm moelijk maar zal toch moeten zeggen hele tijd tegen zo'n vieze snot kijken is ook niks :)

stel dat je anonieme telefoontjes krijgt en je verdenkt iemand waar je af en toe praatjes mee hebt wat doe je dan?

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Uiteindelijk op de man af vragen denk ik...

Stel je hebt iets gekocht ergens iets kostbaars, bijvoorbeeld tv,of radio zoiets, en er blijken bij thuiskomst (lekker onmogelijk maar oke) 2 in te zitten ga je dan terug?

12. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

sorry nee zal het lekker houden :)

stel je ziet iemand op straat die in elkaar gesalgen word? wat doe je?

13. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ik zou 112 bellen en foto's maken met mobiel , maar ik ga niet in het zicht staan iig.

Mijn man trekt ze uitelkaar , dat hebt ie vaker gedaan , met het risico dat hij een klap krijgt , ook dat is al vaak gebeurt , best lullig.

Stel , Je beste vriendin of vriend liegt keihard in je gezicht , wat doe je ?

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik denk (heel erg) niet mezelf er tussen werpen tenzij ik met een flinke groep ben, maar wel snel de politie bellen....

Stel je kan een kast van een huis kopen voor echt bijna niets (zowat gratis) maar er wel iemand vermoord (de laatste bewoner) evengoed kopen of niet?

15. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ja wij kopen het , zeker weten !

16. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Stel , Je beste vriendin of vriend liegt keihard in je gezicht , wat doe je ?

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Vragen waarom ze in godsnaam liegt?

even offtopic: ben je zo een spook fanaat roxanne?

zou jj iemand anders de schuld geven van een daad terwijl jij zelf de shculdige bent?

18. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Hahhahah , nee hoor , maar ik geloof niet dat het persoon wat vermoord zou zijn mij komt plagen of hunten :)

19. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ligt eraan watvoor daad, een windje bijv dan kan ik heel onschuldig kijken :) maar voor iets groots zou ik zelf de schuld op mij nemen.

Stel je ziet een goede vriendin haar kind slaan (harde klap) wat doe je?

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik zou zeggen: voel je je wel helemaal goed leipo, dat had hij.zij nergens aan verdiend... en dat als ik het ooit nog eens zie ik de kinderbescherming bel

Stel je bent ergens op visite, en je hebt de diareen en je hebt vreselijk in je broek gescheten, zou je dan '' gewoon '' gaan zitten en hopen dat niemand het ruikt of aangeven dat je in je broek gescheten hebt en vragen om nieuw ondergoed oid?

Deel Deze Pagina