Wat zou je doen als.......?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angelaa, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Geen van beide, ik zou zeggen dat ik een sms had gekregen dat mijn hond onder de auto ligt.En dan naar huis gaan.

Stel je staat op de dansvloer met heel veel bekenden en al je kleren vallen van je lichaam, terwijl alle w.c.´s bezet zijn zodat je daar niet kunt schuilen.......

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Heeeel erg hard schamen en proberen ergens achter te kruipen of achter iemand (kan moeilijk naar buiten rennen)

Om even de poep-trant te blijven haha, stel je bent (weer) ergens op visite en je hebt daar gepoept en je ontlasting spoelt maar niet weg, na 20 minuten pielen nog niet en dan?

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Dan probeer ik het met de wcborstel weg te drukken, lukt dat niet dan zou ik denk ik mijn stront met 2 kilometer wc papier eruit halen en weg gooien in de bosjes, om vervolgens te doen of er niets aan de hand is..

Stel je zit in de bus met je 9 jarige dochter en ze zegt tegen je Kijk mama die mevrouw is echt wel moddervet!

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Het schaamrood op me kaken krijgen haha en zeggen dat dat niet zo netjes is om te zeggen

Je staat in de kroeg en een of ander wicht is jaloers op je omdat je met dr vriendje staat te praten en zij gooit een glas drinken in je gezicht wat is jouw actie of reactie?

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik zou tegen haar gaan schelden

Wat zou je doen als je tegelijkertijd met je beste vriendin bent uitgeteld en ze haar baby met de geboorte dezelfde naam heeft gegeven als jij hebt?

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    verdrietig en jarloers zijn maar toch een andere naam zoeken..

Stel een vriendin wordt steeds dikker..
    Haar er op wijzen of je mond houden?

7. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ik zeg er niks over , mij maakt het niet uit hoe zwaar ze is , het is haar lichaam en al word ze 200 kilo , ze blijft m'n vriendin.

Je vriendin heeft een kleine gekregen en je vind de naam afschuwelijk , ze vraagt je mening , wat zeg je ?

8. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Eh, ik vrees de waarheid? Dat het niet mijn smaak is. Maar als zij het mooi vind, ik blij ben.

Je weet dat de vriend van je beste vriendin vreemdgaat, wat doe je? Zeggen of niet mee bemoeien?

9. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    hummz denk toch wel zeggen...Ligt ook aan vriendin zelf hoe zij zich in het algmeen opstelt over vreemd gaan...:)

Stel: Een famillie lid trapt je elke keer de grond in wat doe je dan?

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

het zeggen wat ik ervan vind, en gaan ze door contact denk ik verbreken.

Stel: (naar aanleding van mezelf topic) je Vind een portomonee vol met geld en alle pasjes enz wat zou je doen?

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou op gegeven moment toch eens vragen of het lekker gaat, en of diegene niet even lekker kan kappen met dat achterlijke gedoe ...

als je voor fam of vrienden zou koken en je bent helemaal klaar en je laat het stuk vlees op je niet zo vreselijk frisse keukenvloer vallen, wat doe je?

12. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Dat gooi ik dus echt wel weg hé , ik ga geen eten van de vloer oprapen , of het net gedweilt is of niet , dat is gewoon ranzig !

Stel je hebt visite, en je wilt wat lekkers op tafel zetten , je pakt kaas maar zit vol met schimmel , haalt je de schimmel eraf en serveer je het ?

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Net tuurlijk niet, tenzij haha jaja tenzij het een enorm stuk kaas is en er 1 stuk van 1 cm op zit, en de rest normaal smaakt haha dus kom maar niet op visite bij me...

stel je voor je loopt door een kunst-zaak met schilderijen beeldjes ed. Je pakt een schilderij op om te bekijken, maar je hebt in je hand nog je sleutels vast, per ongeluk maar je me daar toch een scheur in dat doek...niemand heeft iets gezien... Wat doe je?

14. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Snel doorlopen!(Naar de uitgang)

Stel je bent midden in het bos (alleen) en ineens bekruipt je het gevoel dat er iemand achter je aan loopt..(je hoort ook steeds rare geluiden) Je kijkt achter je maar er loopt niemand op het pad achter je...maar in je ooghoek zie je een 3 meter lange gedaante staan tussen de bomen..

15. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik zou kei hard gillen en daarna heel hard weg rennen.

Stel je collega zit de hele dag te internetten. Het is erg druk met werk en hij/zij laat jou alles doen zodat hij/zij lekker verder kan met internetten.
    Wat zou je doen?

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik zou zeggen ga eens achter die pc vandaan en steek de handen eens uit de mouwen!

Wat zou je doen als je ziet dat een oud vrouwtje op straat beroofd wordt?

17. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Pfff ik denk dat ik dat vrouwtje probeer te helpen door eventueel te gillen en sowiezo de politie te bellen en ook stap ik erop af denk.

Stel: Je beste vriendin is zwanger en haar man denkt dat ze gestopt is met roken en ze paft dus nog gewoon stiekem verder.. Wat doe je?

18. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Dan zou ik heel boos op haar worden(het is ook zijn kind die mee rookt met haar) en het "per ongeluk" tegen hem vertellen.

Stel je struikelt over een tak op het schoolplein van je kinderen en je valt met je gezicht in de modder en alle moeders hoor je hard schaterlachen terwijl jij daar ligt...

19. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Me vreselijk diep schamen maar wel gewoon hard mee lachen...zal mezelf toch niet laten kennen he ;)
    Ik lach harder wanneer een van hun onderuit gaat :D

Wat zou je doen als je op straat loppt met je kind...en je kind gedraagt zich echt onbehoorlijk en je reageert boos op je kind (doorwijzen van bij zijn/haar arm beetpakken en zeggen dat hij/zij zich nu wel even mag gaan gedragen), en een onbekende op straat zegt ineens dat je met je poten van je kind af moet blijven

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik zou zeggen dat ik dat lekker wel even zelf bepaal en dat zij anders maar even moet proberen mijn kind op te voeden ...

Stel je bent in huis.. alleen .. en je hoort een inbreker in een andere kamer. Je hebt een mes in handbereik, zou je erheen lopen en hem gelijk steken of zou je het anders oplossen?

Deel Deze Pagina