Wat zou je doen als.......?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angelaa, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    anders oplossen, nooit steken (lange termijn gevolg voor jezelf is het niet waard) ..ik zou t huis uitgaan denk ik, of iemand bellen of in de badkamer gaan zitten met de deur op slot (held)

stel......

Je hebt een vriendin die denkt dat ze je beste vriendin is, en je vindt haar best aardig maar je beste vriendin is ze bij lange na niet...dat zeggen of haar in de waan laten?

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik zou in de loop van een gesprek het hebben over 'mijn beste vriendin', dus iemand anders... Dan heb je het niet ronduit gezegd, maar is de boodschap ws wel duidelijk :D

Stel: een goede vriend van je man/vriend heeft een nieuwe vriendin, maar jij moet niets van haar weten (raar type). Die vriend ziet het al helemaal zitten dat jij met haar 'leuke dingen' gaat doen, en begint er dus steeds over door te vragen wanneer je tijd hebt. Wat doe je? Zeg je hem dat je haar niet zo leuk vind? Of probeer je hem en/of haar gewoon te ontlopen?

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ontlopen! Is de moeite niet waard om ruzie over te maken.

Stel er word aangebeld en je vriend doet de deur open. Ineens hoor je de stem van zijn ex en een hoop geroezemoes uit de gang komen..wat doe je?

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik zou meteen er naartoe lopen en even polshoogte nemen, ex de deur wijzen! :D

stel je weet dat iemand ontrouw is geweest tegenover zijn vriendin, zou je dit dan zeggen?

5. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    als het iemand die me dierbaar is ja, maar wel tegen de geen die vreemd is gegaan....of je vertelt het zelf, of ik vertel het....

Je collega, tevens vriendin, en jij azen beide op dezelfde functie, dat betekend promotie, meer verdienen e.d.

Zou je je collega/vriendin proberen onderuit te halen, zwart te maken zodat jij die functie krijgt?

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Nee nooit, ik geloof in Karma en zou het om zowel mn vriendin/ collega niet doen als wel om mn eigen Karma.

Stel,
    je moet werken maar je bent net zo lekker met je mannetje aan het sexen, dus je dreigt te laat te komen...wat doe je?

7. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Lekker door sexen natuurlijk...Sorry verslapen..

Wat zou je doen als je moeder een miljoen wint en tegen jou zegt, dat je maar niet moet denken dat je ook maar 1 cent krijgt!

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Oehw da's een lastige...Ik had 'de eer aan mezelf gehouden"en haar nocnhalant met een dikke knipoog gevraagd waarom ze in de veronderstelling was dat ik daar ook maar enig belang bij zou hebben..

Om vervolgens thuis mn ogen uit mn kop te janken!

Oke een nieuwe:

Je man heeft een ontzeeeeeetend 'schattig'(lees: oerlelijk) jurkje gekocht voor je dochtertje. Jij vindt het ding afzichtelijk en wil liever écht niet dat iemand je dochter ooit in zoiets ziet..máár je man deed het met alle liefde als verassing voor jou! (en is nog trots op zn aankoop ook)..wat doe je?

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik zou zeggen dat hij uuhhhh '' apart '' is ...

stel jij gaat een uurtje voordat jij en je man/vriend uit bed gaan even plassen, en zietdat de hond heeft gekotst en gepoept... denk je doeii heb ik niet gezien en zorg gewoon dat me vriend eerder uit bed is straks zodat hij het kan opruimen?

10. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heb ik al een keer meegemaakt :oops: en toen heb ik overal een doosje op gezet.. :D voor mamaaaa :D

stel dat je ander werk aan het zoeken bent, zou je dit dan meteen tegen je werkgever zeggen?

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    nee.. echt niet... maar ligt ook aan de situatie

stel je voor dat het zo hard heeft geregend dat er een mega plas voor de bushalte ligt. jij komt er langs met de auto en er staat 1 persoon die je niet mag
    zal jij ff flink gassen door die plas? (klinkt best verleidelijk he)

12. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ja tuulk! (of niet want dan zou ik weer bang zijn dat ze me herkenden en wraak gaan nemen ofzo..ik ben een mietje)

stel je bent aan de lijn maar je hebt een heeeerlijke zak chips voor je liggen (hoe die daar nou komt hihi)..

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    eet ik hem heerlijk op ( dat is ook mijn probleem :) )

je zit in de mac,te eten en er komt een medewerker aan en die zegt (er zit niemand in de buurt) is deze bic mac van u? en dan?

14. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Dan zou ik het eerlijk zeggen, want ik zit alleen in de mac als ik zelf al een menu voor me heb staan.

Stel je bent met je dochter in de speeltuin en je ziet dat je dochter een ander kindje in het gezicht spuugt en de ouders van dat kindje zitten met hun rug naar je toe en hebben niets gezien, ga je dan naar de ouders van dat kindje om je excuses aan te bieden of niet?

15. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Nee, ik zou dat kindje even schoonpoetsen en mijn eigen kind flink op z'n fl*kker geven.

(grappig dit, halen jullie inspiratie uit eigen ervaringen :) ?)

Stel, je weet dat je beste collega ontslagen wordt, maar hij/zij weet het zelf nog niet. Vertel je het hem/haar?

Deel Deze Pagina