je geeft antwoord op een stelling en bedenkt vervolgens een nieuwe stelling. Bijv. Wat zou je doen als je geslagen word? Terugslaan Wat zou je doen als ik je een complimentje geef?
Lekkere koeken of taart halen en wat chocolade, wat jij lekker vind. Wat zou je doen als je ziet dat er een hond of kat wordt mishandeld op straat?
vriendelijk bedanken en ondertussen bedenken van wie ik die in godsnaam heb. Wat zou je doen als je ontzettend nodig moet plassen en je mag in de winkel niet plassen?
Snel opzoek naar een winkel waar je wel kan plassen Wat zou je doen als je die winkel niet kon vinden?
Zo snel mogelijk naar huis. Wat zou je doen als je een schaap op zijn rug ziet liggen aan de overkant van de sloot?
Met jou delen. Wat zou je doen als je nu spontaan verliefd word op die leuke kakkerlak die daar net langs je voeten loopt? (kijk maar goed haha)
Keihard gillen Wat zou je doen als je ergens bent waar geen wc's zijn, ook niet in de omgeving en je krijgt diarree drang?
een reflex hebben om hem kapot te trappen.....*schaam* wat zou je doen als je iemand betrapt bij het vrijen
ik denk het eerste de beste bosje opzoeken (jeetje hoop dat het nooit gebeurt) wat zou je doen als je iemand betrapt bij het vrijen
ik denk in de lach schieten wat zou je doen als je in je huis probeerd te komen (sleutels vergeten) en de politie staat ineens voor je wegens inbraak
hard wegrennen!! wat zou je doen als de jehova getuigen hun voet tussen de deur steken als je die wil dichtdoen?