goed zoeken, alles overhoop halen wat zou je doen als de vader per ongeluk met een ander kind van de speeltuin thuis komt i.p.v. zijn eigen kind
gaan gillen wat zou je doen als je ineens op een plek bent en je hebt geen idee hoe je er bent gekomen ?
hard lachen en op blote voeten verder gaan wat zou je doen als je man je zelfgebakken taart laat vallen
afwijzen wat zou je doen als je per ongeluk de auto van je schoonmoeder tegen een lantaarnpaal aanramd
Mijn onschuld proberen te bewijsen zo lang tot er hulp komt Wat zou je doen als je met je droom man een nachtje mocht doorbrengen (vrijbrief)?
Dan zou ik er niet heengaan. Wie betaald mijn vliegticket? Wat zou je doen als je ziet dat de vriend van je beste vriendin vreemdgaat, dus loopt te tongzoenen met een vrouw, ergens in het openbaar?
mn vriendin vertellen wat zou je doen als plotseling de dienstplicht weer werd ingevoerd,voor alle vrouwen?
Dan ga ik ze zoeken. Wat zou je doen als er een megaspin op het plafond zit boven de slaapkamerdeur, en je hebt geen telefoon in je slaapkamer?
Mijn vriend roepen (lees: schreeuwen!) Als die er niet is loop ik naar de kamer erlangs en pak daar de telefoon. Wat zou je doen als je bij de kassa in de supermarkt stond, jij hebt maar 1 ding en degene voor je een hele kar vol en ze zegt niet dat je even voor mag...