Net zo lang 'doorvechten' tot ik mijn onschuld heb bewezen. Wat zou je doen als je ergens moet zijn en d'r staat een levensgevaarlijke hond achter de poort die wel zin heeft in een hapje en jij moet erdoor? En d'r is niemand te bekennen...
Dan zou ik met mijn mobiel even bellen naar de mensen in dat huis of gebouw. Mocht ik het nummer niet hebben of ik heb gen mobiel bij me, dan ga ik fijn weer naar huis. Want ik wil alles behalve opgegeten worden.... Wat zou je doen als je op de wc aan het plassen bent en je ontdekt een slang in de wcpot? (Schijnt weleens ergens in NL gebeurd te zijn...)
me daarbij neerleggen wat zou je doen als je op een openbaar toilet zit en erachter komt dat het wc papier op is?
hahaha ik zou iets in mijn tas zoeken om te gebruiken wat zou je doen als je nieuwe buren de tokkies waren ?
Dan zou ik dat aankaarten bij de gemeente dat ik daar niet mee akkoord ga. Wat zou je doen als je een portemonnee met daarin 500 euro op straat vond?
Oh, dat heb ik al zo vaak meegemaakt op een festival. Altijd zakdoekjes bij je hebben. En anders heel lang uitdruppelen. Wat zou je doen als de man van je best vriendin blijkt vreemd te gaan met de buurvrouw?
nee denk het niet ????? van die 500 euro lekker babyshoppen wat zou je doen als het bij de geboorte ineens 2 baby's zijn en het is nooit gezien op de echo ?
Uhmm pff denk schrikken! Maar wel leuk vinden! Wat zou je doen als je naar een verjaardag moet en geen zin hebt?
niet gaan en het ook gewoon eerlijk zeggen wat zou je doen als je je je huis ineens niet meer in kan, omdat de slotenmaker per ongeluk het verkeerde huis heeft voorzien van nieuwe sloten.
slotenmaker bellen,als ik weet welke wat zou je doen als je door omstandigheden gedwongen,kleiner moest gaan wonen?
Opzoek naar werk, zodat ik wel weer een inkomen krijg. Wat zou je doen als je beste vriendin je opeens op je mond kust?
het meteen aan mijn man vertellen , dat lijkt hem namelijk helemaal geweldig, haha wat zou je doen als de man van je beste vriendin verliefd op je is?
Uhmm met hem gaan praten dat dat echt niet gaat! Wat zou je doen als je partner een nacht niet thuis komt van stappen?
niet gaan! mn favo artiest is toch dood! wat zou je doen als..je op straat loop,het begint kei hard te regenen.. met kinderwagen/buggy en oeps je bent je regenhoes vergeten!!!
schuilen wat zou je doen als je de deur achter je dicht trekt en je sleutels en telefoon nog binnen liggen?