Vragen of het lekker was. Wat zou je doen als je wakker wordt en je hond zit opeens tegen je aan te rijden?
nou niet vragen of het lekker is in ieder geval hahaha ik zou hem in de keuken of bench zetten wat zou je doen als al die 12 kids voor je deur stonden
Ze binnenvragen en hopen dat we genoeg frisdrank in huis hebben. En natuurlijk behoorlijk van mijn stuk zijn. Wat zou je doen als er geen TV meer was, én geen internet.
Me dood vervelen en uitzoeken waarom het zo is. Wat zou je doen als goede vrienden dezelfde naam als jullie hebben voor de kleine?
Hmmm..... da's een moeilijke, tja balen.... en zeggen dat wij ook die namen hadden en t samen proberen op te lossen Wat zou jij doen als je een harde scheet laat in een drukke winkel?
Afbellen en zeggen dat ik me niet lekker voel. Wat zou je doen als je ziet dat iemand in de supermarkt iets in zijn jas steekt?
Raar opkijken. Wat zou je doen als je ziet dat een wildvreemde vrouw de wc uitkomt in een winkel en haar rok zit nog in haar onderbroek?
Verbaasd staan want ik ben niet zwanger. Maar goed als ik het zou zijn zou ik de kleur controleren, de verloskundige bellen indien nodig, daarna een plastic zak op de autostoel leggen en naar huis rijden. Wat zou je doen als je iemand een hond aan een boom vast zag binden waarvan je denkt dat de intentie is om hem achter te laten?
hem helemaal verrot schelden waar hij in Godsnaam mee bezig denkt te zijn wat zou je doen als je naar school ging en je kind is al opgehaald ? niemand weet door wie
Alle familie, vrienden en kennissen bellen en helemaal in paniek zijn. En hopen dat ze weer terecht komt. Wat zou je doen als je met je open sandalen met blote voeten in een grote hondendrol staat en de poep zit helemaal tussen je tenen en er is in de buurt geen wc en ook geen slootje oid? (Het is mijn moeder namelijk een keer overkomen, hihi)
heel hard naar huis rennen! (Wat goor trouwens!!! ) Wat zou je doen als je vriend teveel gedronken heeft en half aangekleed dwars over het bed in slaap is gevallen
een klacht tegen hem indienen wat zou je doen als je man je een pak slaag verkocht omdat je dronken dwars over het bed lag
Vragen of ze d'r kop wil houden..... Wat zou je doen als je net klaar staat om lekker te gaan zwemmen en het gaat sneeuwen?