Lekker naar Siberie gaan..... wel n winterjas meenemen Wat zou je doen als je voor 1 dag beroemd mocht zijn?
Het geld dat ik daarmee verdien verstoppen op een plek waar ik het weer terug kan vinden als de die dag voorbij is. Wat zou je doen als je een peperduur kunstwerk per ongeluk vernield in een museum?
Mijn mobieltje uit mijn tas halen en manlief bellen. Wat zou je doen als je ontvoerd word en als je probeert te ontsnappen, je dan vermoord word?
schrikken en wegrennen denk ik,kijken of ik kan zien wie de eigenaar is. Wat zou je doen als je jezelf maanden niet gewogen hebt,en ziet dat je 20 kg bent aangekomen?
de batterij van de weegschaal vervangen Wat zou je doen je plotseling een tomatenplant in je achtertuin hebt?
Dat gaat nogal moeilijk, want we hebben helemaal geen achtertuin. Wat zou je doen als je over het strand loopt en je struikelt over een lijk die half uit het zand steekt?
met mijn mond open staren wat zou je doen als je een bekeuring krijgt voor een treinkaartje die je hebt gekocht maar waarvan de controleur beweerd dat het niet geldig is? (je weet zeker dat het wel zo is)
een bezwaarschrift+klacht indienen wat zou je doen als je je kind van 2 was kwijtgeraakt,op een drukke luchthaven?
Dan zou ik erg in paniek raken. Ik zou dan om laten roepen of mensen willen kijken of ze een kind zien met de omschreven kleding en wat de naam van het kind is. In de hoop dat het kind weer boven water komt. Wat zou je doen als je kind jullie betrapt op sex.
ligt eraan hoe oud het kind is natuurlijk. Wat zou je doen als je partner een hele goede baan in het buitenland krijgt?
met goede voorwaarden en leuk land>gaan!! wat zou je doen als jij zelf een baan op een tropisch eiland krijgt aangeboden,incl huis met zwembad,hoog salaris,kinderen op internationale school etc?
Niet gaan, want ik heb het hier prima naar mijn zin in NL en zou absoluut niet weg willen naar het buitenland. Wat zou je doen als je in de supermarkt bukt om iets uit de lage schappen te pakken en je scheurt uit je broek en je ziet dat een aantal mensen dat gezien hebben?