een rood hoofd krijgen en doorlopen wat zou je doen als iemand je heel asociaal wegduwt bij de kassa?
Eens even vertellen tegen diegene hoe ik erover denk. Wat zou je doen als je schoonmoeder een cadeautje voor je koopt wat echt afgrijselijk is?
dank je wel zeggen en dan meteen op marktplaats zetten.... (lekker ontdankbaar he?!) Wat zou je doen als er iemand in de bus over je heen kotst?
Heel erg boos worden en misschien zelf ook wel gaan kotsen. Wat zou je doen als je nog 1 dag te leven hebt?
Gezellig kaarsjes aan en wachten tot de stroom weer aanslaat. Wat zou je doen als je ontzettend nodig naar de wc moet maar er nergens in de buurt een toilet in de buurt is?
dan maar in de bosjes ofzo... wat zou je doen als je erachter kwam dat je post al wekenlang wordt achtergehouden op postkantoor?
Even bellen met tnt waarom dat ze dat hebben gedaan. Wat zou je doen als je bij de slager staat een stukje vlees besteld en de dame achter de toonbank niets heel hard over jou vlees en pakt het vervolgens gewoon lekker in....Anders nog iets?
dan zou ik zeggen dat ik een nieuw stuk wil dat ze wel wat hygienischer mogen werken daar wat zou je doen als je werd overvallen door een zware onweersbui?
Ergens gaan schuilen. Wat zou je doen als je ziet dat de buurman 'perongeluk' je kat aanrijdt? (Even vanuit de veronderstelling dat je een kat hebt.)
Heel verdrietig zijn en mijn andere kat voortaan binnen houden. Wat zou je doen als je gevraagd werd om een programma te presenteren?
zeggen dat ik dat niet durf wat zou je doen als je beste vriendin vraagt om met haar te gaan bungeejumpen?
Ik zal zeker ja zeggen !! onwijs gaaf ! Wat zou je doen als te horen krijgt dat je de jackpot heb gewonnen van de staatsloterij
naar de garage brengen wat zou je doen als je in de bank stond te wachten en er wordt een overval gepleegd?
iets leuks gaan zoeken om te doen wat zou je doen als je een aapje aan een ketting zag die op een fietsje moet rijden?(dat zien wij dus elk weekend)