omg ik zou helemaal flippe denk ik !! en die mensen een knal verkopen en dan dat aapje bevrijden en vluchten wat zou je doen als je collega's roddelen dat je een affaire heb met je baas
Keihard gaan schreeuwen!! Wat zou je doen als je in een winkel de perfecte schoenen ziet staan maar er is er nog maar 1 paar van...en een andere mevrouw wilt ze ook graag hebben...
zorgen dat ik ze als eerste in handen heb , en zeggen die zijn van mij ! hahahaha ! wat zou je doen als je op de fiets zit en ineens heeeeeeel hard begint te regenen ?
harder fietsen wat zou je doen als er levende krabben werden verkocht in jouw supermarkt?(net als hier)
Ze niet kopen! Brr.... Wat zou je doen als je op een brok kauwgom gaat zitten en je bent gaan zitten in een stille ruimte met veel mensen in de zaal?
Een nieuwe kopen dan maar he? Wat zou je doen als je tijdens de sex per ongeluk de naam van je ex uitroept?
Me verbazen, want hij was vóór mij nog maagd. (Ja echt waar!) Wat zou je doen als je jezelf buiten sluit buiten je huis?
naar mijn zus lopen die woont in de zelfde straat en heeft mijn sleutel omdat dit al meer dan een sis gebeurd. Wat zou jij doen als je een grote erfenis krijgt van een rijke tante uit marokko die je niet kent?
lekker aannemen wat zou je doen als je iemand op de brommer zag(heb ik vanmorgen weer gezien)helemaal afgeladen met levende kippen?
me serieus afvragen of ik wel in nederland woon. Is meer voor zuid europese landen toch, hihi wat zou je doen als je moest bevallen en er op dat moment voor je oudste geen opvang voor handen hebt?
o..ik zie dat je in indonesie woon, whahaha... vandaar die vraag! Tja, niet overal hebben ze het dierenwelzijn hoog in het vaandel staan mijn vraag blijft staan: wat zou je doen als je moest bevallen en je voor je oudste op dat moment geen opvang voor handen hebt?
gewoon maar meenemen dan,die van mij wil er graag bij zijn als het zover is! Nog meer gekkigheid uit Indonesie:wat zou je doen als je een vrachtwagen zag,midden op de weg,waarvan de wielen spontaan van de as waren gebroken?
Haha je maakt een hoop mee daar Chillin! Ik zou blijven kijken en stomverbaasd zijn. Wat doe je als er Jehovas bij je aan de deur komen?
Niet open doen! wat zou je doen als je erachter kwam dat je man/vriend nog met een knuffel sliep?(doet ie van mij niet hoor; ))
Eens even met hem gaan praten als volwassenen (!) onder elkaar Wat zou je doen als je ziek op bed ligt en je moet persé naar de winkel?
me man bellen en vragen of hij wil gaan na zijn werk.. wat zou je doen als je voor 10 jaar in de gevangenis moet?