voor 10 jaar??? Nou dan heb je toch heel wat op je geweten, wil je tien jaar krijgen... Ik zou veeeeeeel boeken meenemen wat zou je doen als je sochtends uit je broek gescheurd bent, op de fiets stapt naar je werk, doodleuk naar binnen loopt en je baas na een uur werken confronteert met het feit dat je bijna in je onderbroek loopt (is echt gebeurd bij mij dit jaar)
als je het niet wist...nou ja...jammer dan,en een rood hoofd krijgen denk ik... wat zou je doen als je op een luchthaven werd aangehouden omdat ze denken dat je drugs bij je hebt?
ik zou wel enorm schrikken, maar verder blijf ik kalm, want weet dat ik toch niks bij me heb...tenzij er een gek in het buitenland er iets tussen heeft gedaan, tja dan zou ik wel gaan janken en een enorme paniekaanval krijgen... wat zou je doen als je 27,5 miljoen hebt gewonnen, maar je kan ineens je lot nergens meer vinden!!
in paniek raken en als een gek gaan zoeken!hihi wat zou je doen als er een ijsbeer voor de deur stond?
haar vriendelijk duidelijk maken dat ik daar niet echt van gediend ben wat zou je doen als je vriend/man verliefd werd op je beste vriendin
zou ik heel verdrietig vinden wat zou je doen als je iemand in blote kont op station zag lopen?(heb ik vorig jaar gezien op Den Haag centraal)
ik zou hem zeggen dat ik daar geen behoefte aan heb! wat zou je doen als je 100 euro op straat vind en je weet dat iemand heeft gezien dat je het hebt gepakt?
met enige schaamte toch gewoon doorlopen Wat zou je doen als je op bed ligt en je denkt iemand (die daar niet hoort) beneden in huis te horen?
Naar binnen nemen, goed verzorgen en de kinderbescherming/politie bellen. Stel je hebt een bril en ziet zonder niet veel...en dan gaat je bril stuk...en het is weekend dus alles zit dicht?
Dan zou ik eerst iemand laten kijken of het koopzondag is.... Wat zou je doen als het in deze situatie geen koopzondag is en je dus de hele zondag zonder bril zit en dus zonder zicht!
dan zou in nog proberen , de bril te ''maken'' met plakband of sec. lijm... en als dat niet wil is het wachten tot het maandag wordt en gelijk om 08.00 of als je pech hebt om 13.00 bij de winkel staan !! wat zou je dan als je vriend / man een telefoon krijgt van een vrouw en als je er naar vraagt wie het is, er heeeeeeeeeeel geheimzinnig over doet ? ( niet dat het mij is overkomen hoor ,haha)
ik zou het gaan uitpluizen wat zou je doen als je op straat loopt met een mooie witte broek en je bent enorm door gelekt met je menstruatie
iets ervoor houden wat zou je doen als je op 19 hoog zat en alles gaat heen en weer vanwege een aardbeving?
Ik denk dat ik niet veel doen hopen dat het snel over gaat. Wat zou je doen als je auto kapot is en het kost je 1500 euro?