een extra lekker wasmiddel kopen zodat je de rivier lucht niet meer ruikt wat zou je doen als je 1 miljoen zou winnen ?
lekker gaan shoppen! en de rest op de bank zetten! wat zou je doen als er geen internet meer zou bestaan?
Ik zou het óf negeren. óf ik stuur hem een briefje terug dat ik gelukkig getrouwd ben en nooit meer een andere man als mijn huisige in mijn leven hoef. Wat zou je doen als een bejaarde man met zijn auto het water inrijd en de politie en andere omstanders doen niks? (Denk aan het nieuws van gisteren)
Ik zou dus wel gaan helpen!Valt me wel op dat ik soort gedrag alleen in Nederland zie,helaas. Wat zou je doen als je bankrekening leeg was geplunderd?
naar de bank bellen en proberen te achterhalen door wie Wat zou je doen als er geen stroom in huis is
(Mobiel) bellen met Essent. En zolang maar ff een zaklamp of kaarsen gebruiken om het licht te maken, als het donker is. Wat zou je doen als je een kat overrijd met de auto?
Onderduiken en alle dierbaren dingen veilig stellen. Wat zou je doen als een vriend je de liefde verklaart?
Met het kind praten anders naar school toe en daar erover praten Wat zou je doen als je kind een kind pestkop is?
haar heeeeeeeeel duidelijk maken dat pesten iets is wat je absoluut niet hoort en moet doen ! ben anti pesten , ben en heb nooit gepest . stel , je zit in de trein , je laat per ongeluk een scheetje maar plotseling heb je de hele broek vol maar je bent nog lang niet thuis.. en nu ?