ligt eraan waarom ik moet kiezen dan maakt vast de keuze makkelijker. Wat zou je doen als je eters krijgt en het eten is mislukt
Uhm eerlijk zeggen en dan maar naar de chinees ofzo hahaha Wat zou je doen als je ineens in verwachting bent van een 8-ling?
schrikken! wat zou je doen als je moet inchecken voor een vlucht,maar je bent 5 min te laat,en de balie gaat dicht?
toch proberen om er nog door te mogen.. wat zou je doen als er een collectant voor de deur stond en je vermoed dat het een oplichter is?
niks geven. Wat zou je doen als je een jas hebt gekocht en 3 weken later hangt ie in de winkel voor 75% goedkoper.
beneden op de bank gaan liggen daar is het koeler. Wat zou je doen als er elke keer een mug je irriteert maar je kunt hem niet vangen?
net zo lang zoeken totdat ik hem heb! (nou ja, dat zou Mupman toch al doen) Wat zou je doen als Gaston van de postcodeloterij op de stoepstond met een hele grote prijs?
heel erg blij zijn. Wat zou je doen als iemand zegt dat je een prijs hebt gewonnen en achteraf blijkt het een grap te zijn?
Heel erg hard balen Wat zou je doen als je een grote geldprijs heb gewonnen dat ook nog eens belastingvrij is en echt?
bij de buren gaan kijken wat zou je doen als je half 5 smorgens op de luchthaven moet zijn,iemand zou je brengen,maar die persoon is te laat?
hopen dat je toch nog op tijd komt . Wat zou je doen als je je sleutels binnen hebt laten liggen en de reserve sleutels liggen bij je ouders/zus/broer maar die is er niet .
Gewoon lekker laten komen, gezellig toch? Wat zou je doen als je maar 1 computer hebt en die is kapot en je geen mensen kent die er verstand van hebben om hem te fixen(plus je bent verslaafd aan deze forum)?
toch maar doen of je meekijkt maar ondertussen mooi hier op t forum zitten ! wat zou je doen als je nu gebeld werd door je werk dat je meteen moet komen omdat er brand is ?
Rechtbijstand inschakelen. (heb een wao uitkering dus niet van toepassing op mij) wat zou je doen als je ineens een anoniem kadootje per post krijgt