Het tot in de puntjes uitzoeken en als ik het zeker weet hem ermee confronteren. Wat zou je doen als je je baby flesvoeding geeft en je komt tot de ontdekking dat de voeding op is en alle winkels zitten dicht?
Bij iemand gaan lenen die ook een baby heeft en anders een oproep op internet plaatsen Wat zou je doen als je man niet mee wil helpen in de huishouding?
Hem er even op wijzen dat het ook zijn huis is en dat niet alles van één kant hoeft te komen. Wat zou je doen als je vriendin een relatie krijgt met je ex?
heel raar vinden denk ik! Ligt eraan welke ex Wat zou je doen als er een hele grote spin in huis zit?
Schreeuwen en mijn vriend eisen om het direct weg te halen. Als die niet thuis is bel ik de buurman. Wat zou je doen met een miljoen?
Een Groot huis kopen en in frankrijk een huisje kopen. Wat zou je doen als vriend de mexicaanse griep heeft?
Vragen aan de dokter wat de risico´s zijn voor mij. Wat zou je doen als je zwanger zou zijn van een 4 ling?
zeggen dat ik het niet leuk vind.. daar gaat me oppas... wat zou je doen als blijkt dat je buurman naast je in bed ligt??
gaan GILLEN!!!! en zeggen dat ie moet oprotten uit me bed..!!! Wat zou je doen als er een rol wordt aangeboden in een film waarin je favo acteur/actrice speelt!?
Dan zou ik eerst kijken wat voor soort film het is, dan doe ik misschien wel mee haha Wat zou je doen als je per ongeluk op Alt en F4 tegelijk drukt?
Balen, vooral als ik ergens mee bezig ben! Wat zou je doen als je morgen erachterkomt dat je zwanger bent?
me kapot lachen!!! de zoveelste keer niet gepland hahahaha zal wel heel blij zijnmaar de eerste 5 jaar ff niet a.u.b? als je morgen opeens een paard in de woonkamer hebt staan?
gaan gieren van het lachen en dan de eigenaar gaan zoeken als je hoort dat je geen kids meer kan krijgen ?
advies/hulp gaan zoeken wat zou je doen als je in ging checken voor een vlucht naar Australie,maar het visum van je kind is niet goed gekeurd?(is ons gisteren overkomen)
jeetje wat erg! ik zou niet weten wat ik op dat moment zou doen! Is het wel goed gekomen? Wat zou je doen als je al weken niet goed kan slapen?
Mezelf knock out laten slaan! Wat zou je doen als je een vriendin hebt met een alcoholprobleem, in de ontkennende fase?
vragen waarom die dat doet? wat zou je doen als hij zegt dat ie t doet om niet aan zijn normale (lees: leven met jou ) leven hoeft te denken?