De dingen doen die ik dolgraag zou willen doen wat normaal bijna niet mogelijk is. Wat zou je doen als je beste vriendin je kat of hond aan zou rijden?
heel hard gaan huilen en de vriendin eerst een mep verkopen, om vervolgens huilend in haar armen te vallen! Wat zou je doen als op straat het elastiek van je joggingbroek knapt?
Hem vasthouden en naar huis gaan. Wat zou je doen als je schoonloeder een afgrijselijk cadeau voor je verjaardag heeft gekocht?
Met een grote glimlach dank je wel zeggen en als ze weg is nog harder lachen als je het in de vuilcontainer gooit. Wat zou je doen als je tv stuk is.
Heeeeel erg balen en woest zijn! En daarna snel naar huis onder de douche! Wat zou je doen als je de crisis moest oplossen?
Zorgen voor veel beveiliging.... Wat zou je doen als je voor 1 dag de baan van Balkenende mocht overnemen...
elk gezin in Nederland zomaar 1000 euro geven, gewoon omdat er genoeg geld is voor onbenullige dingen zoals kunstobjecten, staatreisjes etc en de gezinnen in Nederland wel eens een onverwacht extra;tje mogen krijgen. Daarnaast zou ik de belastingdienst veranderen: als je eenmaal een toeslag hebt gekregen mag je die houden. Niet achteraf terugvorderen, dan moeten ze het maar controleren voor je het krijgt! wat zou je doen als je favoriete serie er ineens me ophoudt?
Meteen veel meer sparen en dan een droomhuisje kopen en helemaal naar mijn smaak maken... Wat zou je doen als je nog 1 dag te leven zou hebben?
Een trap verkopen en snel wegrennen Wat zou je doen als je kindje een watervaste stift te pakken heeft (achter je rug) en je komt er later achter dat al je muren en deuren ondergekalkt zijn?
Dan zou ik op een gegeven moment afwijzen, en zeggen dat ik het zelf hard nodig heb! Een klein beetje kan zou ik wel helpen, maar niet overdreven. Wat zou je doen als je buurvrouw je vraagt om mee te gaan naar Miami op vakantie, maar wel dat je zelf meebetaald?
Dat geld in mijn zak houden en met een vriendin zelf een mooie reis gaan maken! Wat zou je doen als je altijd maar moe bent, maar niemand iets kan vinden?
toch proberen een second opinion aan te vragen. wat zou je doen als je weet dat je morgen blind wakker wordt?