Ik doe niks anders, ben heel te vreden zo.....(man zegt geen citroën meer kopen...) Wat zou jij doen als je grote teen op de plek van je kleine zat?
Dan zou ik dat maar accepteren. Wat zou je doen als een vriendin zegt dat ze ontzettend verliefd op je is en met jou verder wil.
zeggen nee joh ben net getrouwd, misschien moet je maar even verder kijken.... (enne je teen past dan echt niet in een normale schoen...) Wat zou je doen als je hond miauwde als een poes?
@marjand onee niet over nagedacht. Dan maar laten amputeren he, zit niks anders op. Of eeuwig op teenslippers lopen. Heel hard wegrennen van schaamte en uit hun zicht verdwijnen en dan de eventuele verwondingen bekijken. Wat zou je doen als je onterecht word beschuldigd van diefstal?
boos worden wat zou je doen als je man/vriend je vertelde dat hij verliefd is geworden op een andere man?
eerst heel hard lachen en even vragen op wie. Dan hem een rotschop onder z'n kont verkopen.... (ben op zich niet agresief hoor....) Wat zou jij doen als er een samenloop voor hoop bij jou in de buurt werd georganiseerd?
Lekker een puntje voor mezelf afsnijden en lekker opeten. Wat zou je doen als ik een scheet in je gezicht liet?
Hem wegflikkeren. Nee geintje hoor! Het erg lief van je vinden en dankjewel zeggen. Wat zou je doen als ik je kwetste?
weglopen wat zou je doen als je geen geld meer op je rekening had,maar je moet nog 2 weken zien door te komen?
Ik zou hem denk ik een grote kl**tz*k vinden en erover praten bij een psycholoog zodat ons huwelijk toch te redden is. Wat zou je doen als je weet dat je nog 1 dag te leven hebt?