zorgen dat iedereen die ene dag genoeg geld had om te eten!! wat zou je doen als je zus eigenlijk je broer blijkt te zijn?
Bedoel je dat in het geval van transexualiteit? Ik zou me rot schrikken dan. Maar goed, het is zijn/haar leven... Wat zou je doen als je per trein naar een hele belangrijke afspraak moet en de treinen hebben dik vertraging als je op het perron staat? En je hebt ook geen mobiel bij je.
een openbare telefoon zoeken of een taxi nemen wat zou je doen als een famlielid die bij je logeert,uren op internet zit?
Vriendelijk doch dringend verzoeken dit niet langer op jouw computer te doen of anders er gewoon naast gaan zitten computeren haaha Wat zou je doen als je kind gepest zou worden op school?
Praten met de onderwijzer en ouders (ligt wel een beetje aan de leeftijd van het kind) Wat zou je doen als je kind zelf degene is die andere pest?
Heel intensief mee bezig gaan en laten ontdekken dat pesten pijn doet en heel ernstige gevolgen kan hebben. Eventueel of misschien wel juist zelf laten voelen... Wat zou je doen als je kind iets meeneemt uit de winkel zonder ervoor te betalen=
Tegen mijn kind zeggen dat dat niet mag en terug gaan naar de winkel.. wat zou je doen als je op een verlaten weg een lekke band krijgt met je auto en je absoluut geen banden kan verwisselen?
ANWB bellen of mijn man. Wat zou je doen als je in dit geval ook nog eens geen telefoon bij de hand hebt?
Ondanks dat het niet verstandig is zachtjes doorrijden naar het dichtst bijzijnde huis en bellen... Wat zou je doen als je ergens komt wonen waar je niemand of niets kent
Zeggen dat het wel jou familie is en dat hij het er maar mee moet doen. Hij moet het maar voor jou overhebben om normaal tegen ze te doen. Wat zou je doen als het andersom is? Dat je familie je partner niet mag?
Er goed over nadenken. Misschien, als het eenmalig is met een onbekende zou ik het wel doen. Wat zou je doen als je partner vreemd geweest is?
Als mijn partner vreemd gegaan zou zijn zou ik hem toch zeer zeker het huis uit gooien, maar mocht hij eerlijk zijn en zeggen ben verlieft geworden op een ander en stop met jou dan is het een andere kant van het verhaal. Wat zou je doen als je weet dat iemand je voorliegt?
Ik zou toch eens met diegene gaan babbelen.. wat zou je doen als je in een witte bikini in het zwembad zit en je ineens ongesteld wordt?
Degene waar ik mee aan het zwemmen ben een handdoek laten halen en snel uit het zwembad gaan met een handdoek om me heen. Wat zou je doen als je een droombaan werd aangeboden maar dan wel in het buitenland?
Dan toch maar laten schieten en naarstig op zoek gaan naar een zelfde droombaan maar dan in Nederland Wat zou je doen als de partner van je beste vriendin jouw oneerbare voorstellen doet?
Hem dan toch maar even laten weten dat hij verder kan dromen. Wat zou je doen als je ontdekt dat je ex een relatie met je zus heeft. En je kunt hem wel schieten!