Daar over praten met ze, en hopen dat je daar zo snel mogelijk weg kunt Wat zou je doen als iemand je een prachtige baan aanbiedt maar dit wel in het buitenland is
Hem niet accepteren, Ik heb het hier prima naar mijn zin, familie en vrienden dicht bij en ik heb al een leuke baan. wat zou je doen als om 2 uur 's nacht de bel gaat?
kijken wie het is wat zou je doen als je in het land van je dromen woont,maar je visum wordt niet verlengd?
proberen om het te regelen, en anders maar verhuizen. Wat zou je doen als er iemand op straat vraagt of hij/zij even je mobiel mag gebruiken?
Eerst vragen waarom, als diegene echt een goede rede heeft dan mag het wel even. Wat zou je doen als diegene behoorlijk lang aan de lijn blijft hangen
Vragen of ze wat zachter willen doen (ligt er trouwens wel aan welke buren het zijn) Wat zou je doen als je een huilende vrouw op straat zou zien staan?
Ten 1e balen, maar toch verder proberen te zoeken. (succes Chillin) Wat zou je doen als je morgen op zou staan en alles is wit?
(dank je wel sjanienu : ) ) verbaasd kijken wat zou je doen als je een reuzenmeeuw zag? off topic:die Ryan wordt met de dag knapper!; )
Snel weglopen (vind vogels best eng, zeker als ze groot zijn) Wat zou je doen als die meeuw recht op je af komt?
lachen,en daarna denken/vragen waarom?? wat zou je doen als je een mooi huis kreeg aangeboden,maar het is ver van waar je nu woont?
Er wel over nadenken. Vind het niet erg ver weg te verhuizen. Wat nou als je daar eenmaal woont en het echt vreselijk vindt?
Samen met hem een deadline stellen en als het dan echt niet gaat afspreken dat we dan alsnog verhuizen. Welke termijn zal je stellen?