Binnen blijven en de politie bellen (ondertussen natuurlijk foto's maken ). Wat zou je doen als je je autosleutels kwijt bent?
Vetel mij wat... Ik zou stomverbaasd zijn...30 graden in de herfst... Wat zou je doen als je beste vriendin één dag voor jou zou bevallen en haar kindje heeft dezelfde naam als jouw kindje gaat krijgen?
Toch maar goed nadenken welke naam ik nog meer mooi vind. :x Wat zouden jullie doen als je er achter zou komen dat je vriendje zich stiekem heeft laten steriliseren en helemaal geen kinderen meer kan krijgen?
dan zou ik hem vriendelijk de deur wijzen.. hoef geen stiekemerd.. wat zou je doen als je 17 jarige dochter thuis zou komen met een 20 jaar oudere vent?
als ik later een dochter heb ,en ze daar mee zou thuiskomen, dan zou ik toch een HEEL GOED gesprek gaan voeren met d'r! wat zou je doen als je ergens bent waar je moet parkeren, en heel druk is, je ziet een plekje,maar er rijd er net eentje asociaal voor jou in?!
Op zoek gaan naar een ander plekje Wat zou je doen als je kindje in de wagen ligt te slapen en een vrouw die je niet kent begint hem kusjes te geven?
Maken dat ik weg kom! Wat zou je doen als je wordt aangehouden door de politie als je te hard rijdt. Je moet namelijk naar het ziekenhuis want je zusje ligt te bevallen en jij bent de enige die er bij mag zijn....
ff stoppen en dan een smoes ophangen zodat ik snel door kan wat zou je doen als in eens een meisje voor de deur staat dat zegt dat ze de dochter van je man is?
ehh erg verbaasd zijn en me man maar eens vragen of dit waar is. wat zou je doen als blijkt dat je zwanger bent van een 6-ling?
Even heel hard slikken en dan als een gek spullen bij elkaar gaan verzamelen. Wat zou je doen als je alleen thuid bent en midden in de nacht gaat de deurbel?
Door de raam kijken wie het is, is het geen bekende dan verder slapen. Wat zou je doen als je op een verjaardag bent en je vliezen breken?
Onze rottweiler op hem afsturen en de politie bellen dat er een pakketje voor ze klaar ligt! Wat zou je doen als je iemand tegenkomt die je écht even niet wilt zien?
Gewoon doorlopen en net doen alsof je het niet gezien hebt Wat zou je doen als je thuiskomt en ziet dat er ingebroken is?
Min man en de politie bellen en naar de buren gaan. Wat zou je doen als je uitgenodigd wordt voor "Model in 1 dag"
helemaal happy zijn en niet kunnen wachten tot het zover is maar heb niet echt de looks voor een model haha Wat als er morgen echo bij je word gemaakt en blijkt dat je ongepland zwanger bent van een 7ling?
dan weet ik zeker dat dat een echo is van iemand anders die nog op het schermpje staat, want dat kan niet, tenzij ik vreemd ben gegaan, maar dat doe ik dus never nooit niet!! wat zou je doen als je wordt aangehouden door de politie en je weet dat je teveel hebt gedronken?