Ik drink al niks meer sinds dat de eerste geboren is dus zat zal niet voorkomen. Wat zou je doen als je je vriendin betrapt met je man?
...als ik ze zou betrappen bij het plannen van een feestje voor mij zou ik ze om de nek vliegen. Als ik ze zou betrappen bij het hebben van sex... dan zou ik ter plekke over mijn nek gaan. Ik zou ook een punt zetten achter mijn huwelijk. Wat zou je doen als je zou weten dat je nog maar voor 1 week gebruik kon maken van je ogen, en je daarna blind zou zijn.
Snel alles gaan doen wat ik bijvoorbeeld nog wou zien...zondsonergang of.. Wat zou je doen als jij en je man de enigste op de aarde overblijven?
dat is dan heel jammer maar dan ga ik toch maar ergens wonen waar wel nog land is. Wat zou je doen als je morgen wakker word en je de enigste op aarde bent
Ik denk toch eigenwijs iedereen die ik ken proberen te bellen en langs hun huis gaan in de hoop nog iemand te vinden Wat zou je doen als je 's ochtends wakker wordt en je kindje ligt niet in zijn/haar bedje?
naar beneden rennen en kijken of ie daar is en als ie daar niet is in schock en tranen de politie bellen. Wat zou je doen als je morgen de loterij wint?
een mooi huis kopen niet perse groot.. voor mijn vader een nieuwe auto kopen en voor mn man.. mooie vakantie boeken en de rest lekker op de bank zetten ja ok zou ook wel gaan shoppen 1 dagje wat zou je doen als je om 8 uur wakker wprdt en je ziet je 16 jarige dochter met een jongen op de bank slapen :S
Vragen wat hier de bedoeling van is. Wat zou je doen als je erachter komt dat je moeder voor je zus haar verjaardag meer geld in de enveloppe heeft gestopt als bij jou?
Dat zal niet gebeuren want mij moeder heeft geen contact met haar zus Maar het zou me niks uitmaken het gat zich niet om de inhoud meer om het gebaar. Wat zou je doen als je op dit moment in een vliegtuig ziet dat gaat neer storten
112 bellen en mn camera pakken... wat zou je doen als je wakker word en je leven een droom bleek te zijn, in werkelijkheid ben je een man
tele2 bellen en me ondertussen ontzettend vervelen wat zou je doen als je een berg kleren hebt gepast, bij de kassa staat, moet betalen en je pincode vergeten bent?
snel naar huis rennen en ff me man vragen... wat zou je doen als je thuis komt en al je spullen zijn weg?
de slappe lach krijgen van de zenuwen wat zou je doen als je op het strand ligt en recht tegen het ´zaakje´ van een vieze man aan ligt te kijken
Omdraaien En duimen dat hij weggaat! Wat zou je doen als je weg moet en je komt buiten erachter dat je auto gestolen is?
de politie bellen Wat zou je doen als er voor de 15de keer op een avond aan de bel wordt getrokken en er staat weer niemand?
De Deurbel er af draaien of uitzetten.. Wat zal je doen als je schoonouders betrapt terwijl ze aan het.. euhm klussen zijn