heel hard IEUW roepen en mn vingers in mn oren stoppen en "lalalalalalalaaaaaaaaaa" beginnen te neurieen wat zou je doen als... je zelf aan het 'knuffelen' bent en je schoonmoeder komt binnen?
Hahaha, niet dat me dat zou overkomen, maar ik zou me heel erg schamen! Wat zou je doen als je je vriend/man betrapt met een ander?
Boos weg lopen, en dan zijn zooi buiten op straat zetten (misschien hak ik z'n zaakje er nog wel af ook) Wat zou je doen als je hond naar je gromde?
ik heb geen hond dus hier gromt niks.. wat zou je doen als het blijkt dat je een auto hebt gewonnnen?
Stukje gaan rijden en dan op marktplaats zetten. Heb al een fijne auto. Wat zou je doen als winston bij jou aan de deur staat met een cheque alleen hij blijkt in de verkeerde straat te staan?
Mezelf voor mijn kop slaan dat ik er zo laat mee was. Wat zou je doen als je iemand tegenkomt in de stad die je drie zoenen geeft en zegt dat het lang geleden is dat jullie elkaar hebben gezien en je hebt even geen idee wie het is?
Tsja...heel snel verhuizen denk ik! Ligt er ook aan wie het zou zijn en of ie eng is enzo haha. Wat zou je doen als weet dat de wereld over 1 jaar zou vergaan?
Gezellige dingen doen met de familie.. Wat zou je doen als je ineens je foto voorbij ziet komen op Opsporing verzocht?
heel hard lachen en toch even bellen... Wat zou je doen als blijkt dat je man de mexicaanse griep heeft?
Even door het gaatje spieken, is het een bekende open maken, anders zo via de deur vragen wat er is... (en al angstig de telefoon in handen houden haha, je weet maar nooit wat voor gekken er zijn!) Wat zou je doen als geen vrij kan krijgen voor een hele speciale dag?
toch gewoon gaan.ik zou alleen vrij pakken als het echt maar dan ook echt moet en geen andere uitweg is.. Wat zou je doen als je morgen werkeloos bent?
een uitkering aanvragen wat zou je doen als een familie lid die tijdelijk bij jullie inwoont,geen financiele bijdrage levert maar wel alles van jullie gebruikt?
Wat is tijdelijk, ik zou als hij/zij voor een maandje bij ons in woont niet moeilijk doen. Maar als ze half jaar of langer dan toch gewoon duidelijke regels maken want ze eet toch ook mee. Vind ook heel normaal als hij/zij gewoon mee betaald. Wat zou je doen als je 's ochtens wakker wordt en je blijkt weer 10 te zijn?
lekker buiten gaan spelen wat zou je doen als je naar een restaurant gaat en niemand van de bediening wil jullie bestelling op komen nemen?
dan loop ik naar iemand toe die daar werkt en geef ik mijn besteling door. Wat als je morgen wakker word en je toch een man blijkt te zijn?
Naar het toilet gaan en staand gaan plassen, en lachen Wat zou je doen als je wakker wordt en je blijkt 10 kinderen te hebben?