Een second opiniun (hopelijk goed geschreven) aanvragen En anders; flink balen en andere tijdsbesteding gaan zoeken! Wat zou je doen als je kind een knikker heeft opgegeten?
Zeggen dat hij even moet wachten, want ik moet nog een vraag beantwoorden en een nieuwe vraag verzinnen Maar ik heb geen man, dus zou niet voorkomen Wat zou je doen als het midden in de nacht is en je hebt echt heel veel zin in chinees?
Kijken of er iets van kroepoek in de kast ligt. Wat zou je doen als je nu je koffers mocht pakken naar Canada?
Midden in de nacht trek in chinees zou ik negeren, lijkt me ook wat onwaarschijnlijk. Nu mijn koffers in pakken en naar canada gaan zou ik ook afslaan. Ik ben een huismusje Je hebt zin in chocolade en niets in huis. Wat zou je doen?
Naar de winkel gaan en chocolade inslaan! Wat zou je doen als je bij de kassa moet afrekenen en erachterkomt dat je geen pinpas of geld bij je hebt en vriend/manlief niet thuis is?
Boodschappen in een tasje doen en snel naar huis fietsen om geld te halen .. Wat zou jij doen als je je sleutel in het slot deed en deze afbrak en je hebt geen telefoon bij je ?
Bij de buren aanbellen om te vragen of ik een sleutelmaker mag bellen Wat zou je doen als je een voordat je naar een feest gaat een puist ontdekt in je gezicht?
ligt eraan hoe groot anders duw ik hem uit en smeer ik er veel make up op. Wat zou je doen als blijkt dat de vader van je kind niet de vader blijkt te zijn omdat 2 mannen snel hebben geswitcht zonder dat je het wist?
Gek worden denk ik, afvragen hoe dat kan. Bloedtesten voor 100% zekerheid Wat zou je doen als je wakker wordt in het park en je blijkt een zwerver te zijn?
Mijn huis opnieuw inrichten met Riviéra Maison spullen. En de rest op de bank zetten. Wat zou je doen als je voor in dag mocht zeggen wat er in de wereld zou moeten gebeuren?
Vrij weinig waarschijnlijk omdat je weinig kunt in 1 dag Wat zou je doen als opeens zwanger zou zijn van een 6-ling?
dat kan niet!!!!! wat zou je doen als er 2 kilo chocola voor je ligt en als je het opeet kan je er een nieuwe auto mee winnen?
dan begin ik met eten. Wat zou je doen als morgen blijkt dat je moeder je moeder niet blijkt te zijn?
schrikken en uitzoeken wie het dan wel is wat zou je doen als je dringend hulp nodig hebt,maar nemand wil helpen?
toch maar proberen om het zelf op te lossen.. wat zou je doen als er geld van je gestolen is en je weet wie het gedaan heeft?
Diegene er op aanspreken en toch wel erg kwaad zijn. (ligt er wel een beetje aan wie het deed) Wat zou je doen als je buurman steeds naar je staat te gluren?
hem tussen z'n ogen meppen want ik moet mijn buurman zowiezo al niet(heeft geprobeerd ons huis in brand te steken omdat we hem geen geld leende voor drugs) wat zou je doen als je beste vriendin ineens zegt dat ze verliefd op je is?