Wat zou je doen als.....

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door Dahlia, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    pfff ik zou het niet weten... o ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ze gepest worden. In me hoofd zal ik van alles met het joch uitvreten haha maar ik denk dat ik met de moeder zal gaan praten of met het schoolhoofd

2. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @mamabeer wat is je vraag terug?

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    oeps!

wat zou je doen als je met Nieuwjaar een miljoen wint? waar geef je het aan uit

4. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Uuuuuhm nieuwe auto :)

Wat zou je doen als het licht savonds uitvalt?

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Kaarsen aansteken.

Wat zou je doen als je ziet dat iemand iets steelt in een winkel?

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Of diegene er op aanspreken of het melden bij een medewerker (ligt een beetje aan de persoon die het doet)

Wat zou je doen als je beste vriendin met we je dus altijd heel veel contact hebt gehad ineens jou steeds afbelt en naar een andere meid gaat?

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Vragen waarom..

Wat zou je doen als je niet kunt kiezen?

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Aan een ander advies vragen, maar vaak toch mijn eigen keuze maken.

Wat zou je doen als je weet dat van een goed stel vrienden één van de twee vreemd gaat?

9. susy26

susy26 Niet meer actief

er over praten met diegene die vreemd gaat,en dat hij/zij het eerlijk moet vertellen!

Wat zou je doen als je ziet dat er bij een parkeerterrein een volle portomonee met geld ligt?

10. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik zal hem terugbrengen, hetzij naar de eigenaar of naar de politie, maar ik zal wel stiekem kijken hoeveel er in zit!!:D

Wat zou je doen als je een vorm van dierenmishandeling ziet?

11. susy26

susy26 Niet meer actief

Het melden bij de politie! of er zelf op af stappen! Is wel moeilijk natuurlijk, want weet nooit hoe iemand reageerd..maar zou er wel iets aan doen!

Wat zou je doen als je ziet dat iemand in de supermarkt bv een pot appelmoes laat vallen, en dat diegene gewoon doorloopt?

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    eerst even lachen, en dan personeel opzoeken en zeggen dat er een pot gevallen is maar dat de persoon die het heeft gedaan het niet durfde te zeggen (en dan hopen dat die persoon het ook gehoord heeft)

Wat zou je doen als je hond erg bang is voor vuurwerk en al de hele dag niet naar buiten wil om te plassen?

13. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Je hond geen aandacht geven als het bang is voor vuurwerk, als een hond merkt dat je hem aanhoud als je hond bang is...gaat hij dit altijd doen dan ziet de hond dit als een soort van beloning.

Ik ga er gewoon met de hond uit, zonder de hond enige aandacht te geven...het is bij ons gelukt en doet gewoon tijdens alle knallen zijn behoeftes.

Wat zal je doen als; Je morgenvroeg aan het werk moet, en er vannacht vrienden langskomen?

14. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Uhm jaa, wel binnen laten, en vertellen dat ik er weer vroeg uit moet.. Dan kunnen ze in ieder geval even blijven.

Wat zou je doen als er nooit meer een morgen zal zijn?

15. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Jeetje.....De dingen doen die ik altijd al had willen doen, en direct stoppen met werken en tijd doorbrengen met mijn dierbaren.

Wat zal je doen als; Je tv plotseling savonds de geest geeft, en je liefelings programma is er net op?

16. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    lang leve programma gemist

Wat zou je doen als je man jullie trouwdag vergeet?

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeeeeeel verbaasd zijn, want dat vergeet ie van zijn levensdagen niet!

Wat zou je doen als je morgen ingesneeuwd bent?

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Sneeuwschuiven :D

Wat zou je doen als je in een winkel een verpakking met kerstballen laat vallen en de inhoud is in duizend stukjes en niemand heeft het gezien?

19. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik zal het gewoon zeggen, zijn ze toch tegen verzekerd! Hoevaak er bij ons in de winkel wel niet wat kapot gaat door klanten!

Wat zou je doen met een miljoen?

20. susy26

susy26 Niet meer actief

oww, eerste lekker op vakantie gaan ! En dan een nieuw autootje kopen, en de rest zien we wel...haha

Wat zou je doen als je iemand ziet zakkenrollen?

Deel Deze Pagina