Ben bang dat ik niks doe.. Kan wel typen dat ik er heldhaftig achter aan ren.. Maar nee, veel te bang, dan zelf beroofd/neer gestoken oid te worden Wat zou je doen, als het morgen 30 graden is?
Kan ik mee leven, ik heb als tiener 2 jaar vegatarisch gegeten. Wat zou je doen als je een week niet meer kan douchen?
Flessen water uit de winkel halen en me daarmee wassen Wat zou je doen als je op je werk bent en je merkt dat jij je pyama nog aan hebt?
geen idee gewoon werken wat zou je doen als je net romaties aan het klussen bent met je man /vriend en de deur bel gaat
gewoon doorgaan en niet opendoen wat zou je doen als je als kapsterzijnde een blondeerklant vergeten bent, en je erachterkomt dat het veel te lang heeft gezeten en het haar erafvalt8)
Me héél diep schamen en de klant aanbieden een pruik te vergoeden... Wat zou je doen als je midden in een drukke supermarkt moet overgeven?
Hopelijk sta ik dan op de groente afdeling en kan ik nog snel een plastic zakje pakken anders komt het "goedje" tussen het niet meer zo verse groente en fruit terecht. Wat zou je doen als je aan het winkelen bent en je erachter komt dat je nog shampoo (met schuim) in je haren hebt?
Bij eerste volgend toiletgebeuren mijn kop onder de kraan doen Wat zou je doen als je man alleen maar oog heeft voor de nintendo wii?:x
expres meer aandacht vragen, of vervelen tijdens het spelen haha.. Wat zou je doen als je in een restaurant gaat eten en dat er iets mis is gegaan met de rekeing waardoor je maar de helft betaald?
vriendelijk dankje wel zeggen! En tot de volgende keer!! wat zou je doen als de buurman jou schuttingdeur blokeerd door sneeuw, die hij bij zijn poort heeft weggeschept?
aan de deur bellen en vragen of ie z'n opgeschepte sneeuw kan opruimen zodat ik er uit kan! Wat zou je doen als je merkt dat je een bumperklever hebt?
nog langzamer rijden wat zou je doen als je geen tanderbortel bij je hebt tijdens een logeer patijtje
toch ergens 1tje proberen te vinden/kopen/halen Wat zou je doen als je op de wc zit, en je komt er achter dat het toiletpapier op is?!
Flink balen en schreeuwen om een rol!!! Wat zou je dan als je voor de klas staat (leerkracht) en je ongesteld blijkt te zijn?
Tegen de kids zeggen dat juf héél even iets moet pakken, de leerkracht van het lokaal naast het mijne even vragen om de kids in de gaten te houden en dan snel naar het toilet gaan... Wat zou je doen als er morgen ineens geen internet meer zou bestaan?
Whuaa even geen mails meer om te lezen en te reageren maar wat ontzettend kunnen we geen speletjes meer spelen en zoveel meer! Wat nou als je nu al 4 uur in de file staat vanwege de sneeuwval rond amsterdam?
Eerst even goed naar beneden kijken of alles goed hangt (hihi) en dan volmondig maar bescheiden Ja zeggen! Wat doe je als je even geen vraag meer kan bedenken voor dit spelletje
Gaan kijken bij een ander topic... Wat zou je doen als je er vandaag achter kwam dat je kind bij de geboorte is verwisseld?