de deur op slot draaien... wat zou je doen als je er op de wc achterkomt dat er geen toiletpapier meer is? (hihi)
Dan zoek ik een andere wc waar ik alsnog mijn kont af kan vegen. Wat zou je doen als iemand je auto onder staat te kotsen?
kokhalsen... Wat zou je doen als een (onbekend) kindje van 6 jaar op het winkelcentrum jouw kind van 1.5 jr omver duwt en de moeder van het kindje staat er bij en kijkt er naar?
de moeder aan sprken en vragen of ze misschien haar kind kan vertellen dat dit niet echt normaal is. wat zou je doen als je man s'avonds thuiskomt van zijn werk en hij ruikt naar een parfum van een vrouw maar niet jouw parfum?
dan zou ik vragen waar hij geweest is wat zou je doen als je een miljoen won en je bent je loterij ticket kwijt/weg gegooid
Dan zou ik dat aan gaan kaarten of de ticket terug proberen te vinden op de vuilnisbelt. Wat zou je doen als een oud vrouwtje met scootmobiel en al het water in rijd?
proberen te redden wat zou je doen als jij in de auto zit en je wordt afgesneden door iemand op een scooter?
Keihard toeteren en schelden in de auto van boosheid! Wat zou je doen, als je badkamer onder is gelopen met water door bijv de wasmachine?
Met verbazing staan kijken, dan gelijk het alarmnummer bellen. Wat zou je doen als je getuige bent van een tasjesdief?
Denk niet dat ik dan lang leef Wat zou je doen als je een blind date hebt en bij de ontmoeting blijkt het je ex te zijn?
Haha...tja, uhmmm .... Ik zou me in 1e instantie rot schrikken en wat daarna volgt zou ik niet kunnen zeggen. Wat zou je doen als je een gastrol in een serie/reclamespot kreeg aangeboden?
Hem keihard uitlachen en zeggen dat 'ie maar naar Lola zijn opblaaspop moet gaan. Wat zou je doen als je vliezen zouden breken midden in de supermarkt?