een geslachtsverandering ondergaan... ? Wat zou je doen als je met je tong vastgeplakt zat aan het ijs van de diepvriezer en er is - behalve - je kids niemand thuis en je mobieltje ligt ook niet binnen handbereik?
mezelf even afvragen wat mijn tong in de vriezer deed, en proberen het ijs te breken met mijn hand of met een ander voorwerp, en dan mijn mond te ontdooien in een kopje thee wat zou je doen als: je die mongool tegenkwam van tv die die kat een rotje in zijn kontje heeft geduwd en aangestoken heeft:x
Een rotje in zíjn kont stoppen en aansteken! Wat zou je doen als je morgen ineens wakker werd als man?
staand plassen en ervaren hoe een odol is! wat zou je doen als je midden in de stad een flinke glijer maakt?!
weer opstaan en verder lopen...ken gebeuren he wat zou je doen als je op eens erachter komt op je werk dat je vergeten bent je kleren aan te doen?
geen pekel meer is, bedoel je denk ik of niet? nog veel voorzichtiger zijn! wat zou je doen als morgen een gigantische sneeuwstorm komt?
Balen dat het op zaterdag valt en niet op maandag, hoefde ik niet te werken. Wat zou je doen als AJAX landkampioen wordt?
HEEL HARD LACHEN EN HEEL BLIJ ZIJN! EIKEL! Wat zou je doen als je iemand in een zwembad ziet plassen?
De badmeester waarschuwen! Wat zou je kopen als je 100.000 euro zou winnen en je moet die verplicht uitgeven?
Cadeaupassen van verschillende winkels, zodat ik die aan mensen in mijn omgeving kan schenken. Wat zou je doen als je man een motorvakantie voor hemzelf heeft geboekt en je nu dus geen geld meer hebt om samen op vakantie te gaan... (is hier niet zo hoor..)
Zelf een reisje boeken! Wat zou je doen als er file staat en een heleboel auto's gebruiken de vluchtstrook?
hard vloeken, maar gewoon wachten tot ik er langs kan! en de radio een tikkie harder zetten! En keihard mee blehren!! Wat zou je doen als je er achter komt dat je auto helemaal is dichtgevroren, deuren, ramen , alles! En je hebt een ontzettende belangrijke afspraak!
dan pak ik de bus want ik kan zowiezo geen auto rijden wat zou je doen als je huis morgen helemaal is ingesneeuwd?
Lekker binnen blijven en de kachel hoog zetten. Wat zou je doen als je nu zin hebt in chocola maar je hebt het niet in huis?
heel boos worden en daarna heel zielig zitten zijn! Wat zou je doen als je nu 1 miljoen op je rekening kreeg, maar je had maar 1,5 uur om het uit te geven?
meteen van de bank halen en ermee thuis in mijn handen zitten. Zie het maar eens uit mijn handen te pakken. Wat zou je doen als je in zee ging zwemmen en plots een gigantisch grote vin op je af zag komen?
Heuuuul hard gillen !! (zwemmen red je dan toch niet meer... hahaha) Wat zou je doen als je ziet dat een louche figuur je(/een) auto aan het stelen is?
Ik zou er niet op aflopen je weet maar nooit wat voor type het is Wat zou je doen als je iemand met jou auto weg ziet rijden