De politie bellen (en vervolgens héél hard gaan huilen, denk ik...) Wat zou je doen als je je kind later niet wilt leren en van school gestuurd wordt?
mijn kind goed begeleiden naar wat haar dan wel gelukkig maakt. wat zou je doen als je buurman openlijk met je flirt?
Hard wegrennen, want ik vind mijn buurman maar een rare... Wat zou je doen als je morgen in de spiegel keek en je haar was ineens helemaal groen?
heel hard gillen! een vriendin bellen en die een kleurspoeling op laten halen wat zou je doen als je computer het niet meer deed?
Mijn laptop pakken en de pc zo snel mogelijk laten repareren (of een nieuwe kopen...) Wat zou je doen als je morgen wakker werd als man?
Haha een uitgebreid zelf-onderzoek doen en me de rest van de dag verstoppen ! Wat zou je doen als iemand op straat een beetje TE veel intresse toont in je baby/kindje ....
Het gesprek resoluut afkappen door te zeggen dat je vreselijke haast hebt en snel weglopen... Wat zou je doen als je kind je later vertelt dat het een klasgenootje heeft geslagen?
Het er met hem/haar over hebben, zijn/haar verhaal aanhoren, dan naar het geslagen kindje en de moeder gaan, zijn/haar verhaal aanhoren en het uit proberen te praten. Wat zou je doen als je vandaag te horen kreeg dat je een baan aangeboden kreeg in NY voor 2 jaar, met een woning, superloon en alles erop en eraan, maar dan moest je wel meteen de volgende dag vertrekken. Je gezin mag mee, de rest van je familie niet..
Gaan! Als ik helemaal in mijn eentje moest gaan, dan was het wat anders... Wat zou je doen als je 100.000 euro erfde met als voorwaarde dat je het hele bedrag binnen 1 dag moest uitgeven?
een nieuw huiskopen en handjecontantje betalen.. gigantisch gaan shoppen... 5 vakanties boeken! zijn genoeg dingen! wat zou je doen als je je favo armband zou verliezen?
Eerst een potje janken en daarna overal zoekertjes plaatsen... Wat zou je doen als je morgen ineens tot de ontdekking kwam dat niet meer weet hoe je moet autorijden?
Aannemen, we konnen de centjes goed gebruiken. Wat zou je doen als...je huisarts zich als een hork tegen je gedraagd?
Als een hork teruggedragen en heel rap een ander huisarts zoeken, Wat zou je doen als je schoonmoeder onverwacht op de stoepkomt voor de 4e keer in een week en je wil net gaan uitgaan?
Zeggen dat ik op t punt sta om weg te gaan en dat t niet uitkomt. Wat zou je doen als je morgen je een baan aangeboden krijgt, helemaal naar je zin....maar aan de andere kant van t land?
zou ik niet aannemen, kan niet zonder me manneke,en een vreemd land,helemaal alleen...nejjj...en natuurlijk straks met onze kleine! Wat zou je doen als je uitgebreid gekookt hebt, en je partner heeft geen honger en zegt straks wat te pakken, maar pakt heel wat anders ,en niks van je lekker eten?
balen, en dan de boel bewaren voor morgen! wat zou je doen als je voor de buitenwerled zou worden afgesloten voor 1 dag?
eindelijk weer eens een goed boek lezen! Wat zou je gaan doen als je een kinderfeestje moest organiseren?
ik zou het eerlijk gezegd niet zo snel weten..haha denk naar een speelpaleis,en dan s'avonds frietjes of pannenkoeken eten. Wat zou je doen als je een vriendin van je in de stad ziet lopen met een andere vriendin,maar jullie hadden eigenlijk afgesproken, maar ze zei dat ze ziek was? ( lange vraag hihi)