haar confronteren met haar verhaal en vragen waarom ze liegt. Wat zou je doen; als de babysit je kindje vergeet op te halen op school / kinderdagverblijf?
echt helemaal verrot schelden en ik hoef dr ook nooit maar dan ook nooit meer te zien is ze nu helemaal betoeterd. wat zou jij doen als je op de vis van de buren past en de vis gaat dood?
eerlijk vertellen en nieuwe vis aanbieden wat zou je doen als je vriendin vertelt dat ze thuis wordt mishandeld?
zeggen tegen d'r dat ze het niet voor zich moet houden maar moet vertellen tegen de politie bv?... Wat zou je doen als je s'vonds vlees moet bakken, maar je komt er achter dat je bakboter op is,en de winkels zijn dicht?
Ik ben bang dat het dan sterven wordt op den duur... Wat zou jij doen...als je in een restaurantje zit en een vreemde prinkt ineens iets van je bord?
Er wat van zeggen , en vragen of ie wel normaal is! Wat zou je doen als je bij een parkeerplaats komt(bij de supermarkt) en je ziet dat er bij iemand z'n karretje omvalt en alles ligt eruit?
Hmmm... lastig maar denk dat ik wel zou helpen (maar eerst ook even zou kijken wat voor type het is ) Wat zou je doen als een goede vriendin je ineens van hyves verwijderd zonder reden?
haar vragen waarom ze dat heeft gedaan! Wat zou je doen als je bij de kapper bent , en je je haar hebt laten kleuren, maar je vind het ECHT niet mooi?
gewoon teruggaan en zeggen dat ik het niet mooi vind en een nieuw kleurtje wil wat zou je doen als: je je kindje op jouw naam wilt hebben, en je vriend wil het weer op `zìjn` naam hebben, en je komt er niet uit met z`n tween?
een nieuwe baan zoeken wat zou je doen als in je huidige baan doorgroeimogelijkheden werden beloofd,maar daar komt niks van?
er eens goed achterna gaan ! wat zou je doen als ze zeggen dat je functioneren toch niet goed genoeg is ?
Dat ze dan weleens wat eerder hadden mogen melden! Wat zou je doen als je morgen een baan aangeboden krijgt aan de andere kant van de wereld?
Contact opnemen met provider, als het me te lang duurt. Wat zou je doen als je kindje heeeeeeeeeeeeeeel erg lastig is vandaag?
Niks, want ik heb helaas nog geen kindje. Wat zou je doen als ik je zonder enige aanleiding uit zou schelden?