ik denk een paracetemol nemen werk bij mij altijd wat zou je doen als je man in zijn slaap een vreemde naam noemt en niet jou naam
dan ga ik verder vragen want hij praat terug in zn slaap wat zou je doen als je ziet dat je man vreemdgaat?
Er gillend en krijsend opaf rennen en hem beginnen te meppen en een enorme scene trappen! (erg he) Wat zou je doen als je man opbiecht dat hij vreemd is gegaan?
hem zeggen dat ie kan verdwijnen en ik pak hem zelf de koffers wel in wat zou je doen als je morgen wakker word en blijkt dat je 20 jaar geslapen hebt?
mezelf voor een trein willen werpen omdat ik de beste tijd van mn leven heb gemist, maar op t moment dat ik 3 prachtige kids rond zie lopen is alles weer goed. wel zou ik e.e.a. laten liften whahaha! wat zou je doen als je een grote prijs wint in de staatsloterij?
een groot huis laten bouwen en een huis ernaast voor me vriendin zodat ik niet meer zo ver hoef te lopen. En dan een gedeelte aan goede doelen. owja en voor ieder kind een aparte rekening voor later. Wat zou je doen als er word besloten dat niemand meer internet mag gebruiken?
de laatste dag samenzijn met alle mensen die ik liefheb. wat zou je doen als je een hele dag onzichtbaar kan zijn?
bij iemand langs waar ik heel lang gek op ben wat zou je doen als je man niks deed in het huishouden?
vaak genoeg boos worden, maar wetende dat het toch niet werkt! Wat zou je doen als blijkt dat je auto niet start, terwijl je een ongelooflijke belangrijkse afspraak hebt, die je absoluut niet af kan zeggen!?
hem er weg jagen . mijn kat doet dat niet wat zou je doen als je niet meer mag roken. al je het echt niet meer mag.? tips graaag hihi
Ik heb gelukkig geen hond Wat zou je doen als je pc het begeeft en je geen geld hebt voor een nieuwe?
Ontzettend balen en sparen voor een nieuwe. Totdat ik het geld bij elkaar heb, ga ik wel bij iemand anders aan de p.c Wat zou je doen als...je een totaal vrijbriefje kreeg om een dag lang alles te doen wat je wil?
Uitslapen, flink shoppen, uit eten, de kroeg in Wat zou je doen als je kindervoeding op is en je hebt geen geld om nieuwe te kopen? Gewone melk of lenen?
Heb geen kinderen dus hoef niks te lenen Wat zou je dan als.. je een kadootje krijgt,maar het eigenlijks foeilelijk vindt???