een deadline stellen wat zou je doen als jouw partner en kids overal in huis het wasgoed laten slingeren?
wat ik nu ook doe, ergens in een hoekje op een hoop gooien en zeggen: als het niet in de wasmand ligt, word het niet gewassen! wat zou je doen als je samen met je kleintje thuis bent, de honden moeten nodig plassen maar het regent pijpenstelen buiten.. en over 2 uur komt je vriend thuis.. zou je de honden gaan uitlaten of wachten op je vriend?
uiteraard uitlaten. anders zijn de honden het slachtoffer. parapluutje! wat zou je doen als je net een zwerver 1 euro hebt gegeven en hij moppert of het niet wat meer kan? (net gebeurd!!)
terug nemen en zeggen: wie het kleine niet eert, is het grote niet weert. daarna met een softijsje langs lopen hahaha wat zou je doen als je schoonmoeder je kleding voor de kleine geeft maar je het eigenlijk niet leuk vind.. (of is die vraag al geweest?)
Ze maar in de kast leggen en als ze echt verschrikkelijk zijn dan krijgt hij/zij ze ook niet aan. Wat zou je doen als je schoonmoeder haar zoon niet "los wil laten"
weer gaan slapen en hopen dat ik weer als mezelf wakker word wat zou je doen als je op je fiets langs een vol terras reed en je krijgt een klapband waardoor je een salto maakt (waar gebeurd )?
vragen wat ze verwachten voor die kinderfilm wat zou je doen als je kind continu met eten loopt te knoeien?
inventeren of het aan mij of aan de bank ligt. als het aan mij ligt; naar de sportschool. als het aan de bank ligt; nieuwe kopen. wat zou je doen als je de kans kreeg om een maand naar australie te gaan- alleen? dus zonder je lief/gezin?
nee zou ik niet doen kan niet zolang zonder me vriend wat zou je doen als je mensen ziet vechten op straat?
afhankelijk van de agressie mondeling me ermee bemoeien, sowieso de politie bellen, het uiterlijk van de betrokkenen onthouden en omstanders mobiliseren. en ik hoop dat iedereen dit zou doen! wat zou je doen als je ziet dat een puber niet opstaat voor een oud vrouwtje in de bus?
ligt eraan of ik zelf zit, dan zou ik mijn plekje afstaan. Anders bemoei ik me nergens mee. wat zou je doen als er een baby voor je deur ligt?
naar de politie brengen en helemaal ontdaan zijn. (als ik niet net zwanger was geweest had ik misschien wel gezegd 'HOUDEN' ) wat zou je doen als je 10 miljoen won?
een huisje kopen en inrichten een auto voor me vriend en mezelf een rijbewijs halen uhm vakantie gaan goed doel geld geven en de rest opzij zetten voor ons toekomstige kindje wat zou je doen aLS er een inbreker in je huis is en je bent alleen?
waarschijnlijk me verstoppen in een kast en met mijn gsm 112 bellen???? (ik moet er niet aan denken dat dit zou kunnen gebeuren) Wat zou je doen als je partner (tevens vader van je kind(eren) ) een internetverslaving zou hebben?