heel hard gillen als hij geen mest of pistool voor me neus houd wat zou je doen als je kind huilt en hem.haar echt niet stil krijgt en het is al een paar uur aan de gang?
me moeder opbellen en vragen of zij het even kan overnemen zodat ik weer even kan opladen. wat zou je doen als blijkt dat tijdens het bloedprikken ze een vieze naald hebben gebruikt?
hduimen en hopen dat mijn onschuld bewezen kan worden. wat zou je doen als je te laat komt op het vliegveld voor je welverdiende zonvakantie? (het vliegtuig vliegt dus net weg)
overboeken naar een latere vlucht wat zou je doen als je merkt dat je kind weg is terwijl je hem/haar net nog in de box hebt gelegd ??
het hele huis doorzoeken en als hij/zei daar nie is politie bellen wat zou je doen als je kind aan de drugs gaat
al me geliefde bij elkaar ropen en er een mooie dag van maken wat zou je doen als je je huis uit word gezet
naar vrienden/familie of crisisopvang gaan(heb t helaas al meegemaakt) wat zou je doen als je partner vreemd ging?
geen idee kan je pas beslissen als het je gebeurd wat zou je doen als je telefoon kapot gaat en je bent verdwaald
een gesprek met ze aangaan,a ls het niet werkt de politie bellen.. hangt er natuurlijk wel vanaf hoe erg de herrie is he.. wat zou je doen als een compleet onbekende bloedend voor de deur staat (gister gehad..)
ligt aan het moment als ik alleen thuis ben en het is midden in de nacht zou ik niet open doen ben een bange schijtert als het overdag is open doen en kijken of we er wat aan kunnen doen wat zou je doen als je geen geld meer hebt?
voor boodschappen, eerst de kelderkast en diepvries eens leeg eten... en kijken wat er verkeerd is gegaan. wat zou je doen als je het weer voor deze week mocht bepalen?
lekker lente weer maar niet te warm zo een graad of 20 zonder regen wat zou je doen als je ziet dat er een kind mishandeld word maar je het niet zeker weet
zorgen dat er bewijsmateriaal komt,. ik word dan een Sherlock holmes Wat zou je doen als je in je broek doet en iedereen het heeft gezien?
snel zorgen voor een andere broek en hope dat iedereen het snel vergeet wat zou je doen als je verliefd word op een ander>?
niks, het is meer vervelend voor hun natuurlijk.. wat zou je doen als je kon kiezen uit een busreis of treinreis?