beide dingen nemen of niet nemen wat zou je doen als je een flapuit bent en het echt niet voor je kan houden dat je zwnager bent zou je het je leidinggevende vertellen of wachten tot 12 weken?
ik zou wachten maar met 9 weken was ik destijds zo misselijk dat iedereen het al door had... wat zou je doen als je man geen zin heeft om te werken?
vragen of die het wel naar zijn zin heeft en waarom ie geen zin heeft. en is het onzin hem wel heen sturen. wat zal je doen als onderweg met de fiets een lekke band krijgt?
hopen dat mijn mobiel het nog doet. wat zal je doen als je man later thuis komt maar je hebt het eten al op staan?
gebeurd vaak dan doe ik het eten op een bord met aluminiumfolie en bewaar ik het voor hem wat doe je als hij te laat komt maar neemt zijn tel niet op en belt niet terug?
Ik word boos wanneer ik hij thuis komt...intussen ga ik door met dat wat ik moet doen. Wat doe je wanneer je zelf geen zin hebt om te gaan werken? Verzin je een smoes?
Ik verzin geen smoes ik ga gewoon naar mijn werk.Al is het met tegenzin.Je hebt toch verantwoording. Wat zou je doen als je partner s'morgens erg spraakzaam was?
alles wat ik niet zou doen als ik geen eendagsvlieg was wat zou je doen als je auto er in de middle of nowhere mee stopt en je je mobieltje net vergeten bent
dag en nacht rockgitaar gaan spelen..... Wat zou je doen als als er zoveel sneeuw om je huis ligt dat je er met geen mogelijkheid meer uit kan?
via het raam in de sneeuw srpingen! En dan me huis uit laten graven! Wat zou je doen als je kat veel vriendjes mee naar huis neemt (lees.... dooie muizen)...
Haha Hem deze op laten peuzelen?? Wat zou je doen als je zin in stroopwafels hebt maar ze op zijn!!! Nu~ savonds om kwart voor elf!
Iets anders verzinnen om op te snaaien. Wat zou je doen als je je man vind in bed met een andere vrouw?
uhhh weet niet of ze er heel huids uitkomen... wat zou je doen als je kat heel vervelend is en alles op de grond gooit?