Gek gevoel in mijn buik krijgen en gaan bedenken van wie het zou zijn Wat zou je doen als je schoonmoeder onverwachts aan de deur staat en een ongelooooooofelijke hekel aan haar hebt ??
Koffie aanbieden. Wat zou je doen als je hoort dat een kind aan jouw kind doorverteld dat Sinterklaas niet bestaat, terwijl jouw kind er nog heilig in geloofd?
Zeggen dat dat kindje niet lief is geweest en geen kado's krijgt van sinterklaas en daarom deze leugentjes gaat vertellen .. Wat zou jij doen als je nu 1 miljoen euro's tot je beschikking had ..
Stoppen met werken en het bedrag op de spaarrekening zetten. Wat zou je doen als je per ongeluk hardop een scheet laat tijdens een vergadering van je werk?
Mijn collega vies aan kijken zodat iedereen denkt dat hij / zij het deed hahaha .. Wat zou je doen als Robbie Williams ineens voor je deur staat ?
een kopje koffie aanbieden wat zou je doen als de politie voor je deur stond en je mee zou nemen op verdenking van moord?
Dan zou ik meewerken, de waarheid komt altijd boven water.. Maar zou wel in paniek zijn... hoe komen ze daar dan bij!!!! Wat zou jij doen als ze met bewijzen aankwamen dat je ook echt iemand vermoord heb?
In paniek raken want hoe komen ze daaraan?! hoe zou jij het vinden als je werd gevraagt om een groot buurtfeest te organiseren?
Zou ik niet doen, ik ben altijd degene die dingen organiseert. Nu mag een ander het een keer doen. Wat zou je doen als je broek scheurt tussen je naad als je in een supermarkt bukt om wat te pakken?
zo snel mogelijk naar huis met de hoop dat niemand het heeft gezien wat zou je doen als je bij de kassa je boodschappen staat af te rekenen en als je gaat pinnen erachter komt dat er geen geld meer op je rekening staat?
met een rood hoofd zeggen dat er geen geld meer op staat en ik helaas de boodschappen daar moet achterlaten. Wat zou je doen als je ineens zo'n asociale luidruchtige buren zou krijgen dat je er elke dag veel overlast van hebt?
Eerst netjes vragen of het zachter kant. Zo niet, dan net zolang terug etteren, zodat ze er ook genoeg van hebben. Wat zou je doen als je 200 km van huis bent op de snel weg, met auto pech en zonder mobiel en zonder praatpaal in de buurt, dichtst bijzijnde is 7 km lopen?
auto's aanhouden om iemand met een mobieltje te vinden. Wat zou je doen als iemand je auto met jou erin steelt?
Zeggen dat hij uit moet stappen en wel nu! Wat zou je doen als je merkt dat ik enorm veel over jou roddel achter je rug om?
Mensen er op aanspreken mmmmm, een nieuwe bedenken is nog best wel moeilijk! Wat zou je doen als je zwangerschapstest opeens positief is!
verbaasd blij zijn en na een week weer testen voor de zekerheid wat zou je doen als je man je verraste met tickets voor een exclusive cruise?
Helemaal verrast zijn en hem een dikke kus geven. Wat zou je doen als je ziet dat iemand een dier mishandeld?
die persoon erop aan spreken en de dierenambulance bellen wat zou je doen als er een baby te vondeling was gelegd op jouw stoep?