berg pijnstillers innemen en naar me bedje gaan. wat zou je doen als je haar groen is uitgevallen tijdens het verven bij een hele goede en dure kapper?
Kijken of er schoenmaker in de buurt is... Wat zou jij doen als je morgen te horen krijgt dat je je baan kwijt bent?
Heel veel foto's maken. En daarna mijn vriend bellen dat hij vanavond iets op te ruimen heeft Wat zou je doen als je een intiem smsje in de telefoon van je vriend ziet die niet van jou afkomstig is?
Zorgen dat hij mijn kinderen niets doet (en dan mag hij voor de rest alles meenemen...) Wat zou je doen als je je partner in jullie bed betrapt met een ander?
een wc zoeken daar heb je vaak wel een automaat en anders in de wc heel veel wc papier in mijn broekje doen en zo snel mogelijk zorgen dat je maandverband of tampons koopt. wat zou je doen als je kind later aan de drugs gaat?
bidden en hulp gaan zoeken wat zou je doen als iemand een melding doet bij jeugdzorg over jouw kinderen?
Er achter aan gaan wie dat heeft gedaan, en de reden vragen! Wat zou je doen als je ziet dat een oude mevrouw niet zo goed weet hoe t pinautomaat werkt?
Haar adviseren om bij de bank naar binnen te gaan. Als je je beste vriendin ziet zoenen met een andere jongen dan haar eigen vriend?
112 bellen (en daarna als de sodemieter kijken of er nog iemand binnen is...) Wat zou je doen als je in het zwembad duikt en ineens blijkt dat je niet meer kunt zwemmen...?
Staand plassen! Wat zou je doen als je morgen naast een vreemde man wakker wordt en je weet niet meer wat er gebeurd is?
Eh...hem aantikken en vragen of hij het wel weet. En waarschijnlijk daarna een HEEL stevig gesprek krijgen met mijn partner. Wat zou jij doen als Iedereen in je omgeving alleen maar chagerijnig tegen je doet?