Meteen het water inspringen en die persoon redden! Wat zou je doen als je erachter komt dat je partner jouw tandenborstel heeft gebruikt?
een nieuwe tandenborstel pakken en vriendelijk verzoeken dit niet meer te doen wat zou je dan als je vriend zijn vrienden opeens belangrijker vind dat jou?
Ik denk eerst in de lach schieten en me daarna afvragen hoe ik die beesten weer uit mijn tuin krijg... Wat zou je doen als je met een volle kar in een lange rij bij de kassa staat en je kind spreekt de gevreesde woorden: 'Mama, ik moet heel erg plassen!'
ik heb nog geen kinderen, maar ik zou vragen of ik daar naar de wc zou mogen met mijn kind.. Wat zou je doen als je iemand ziet stelen?
Voor de kitens een goed huis zoeken en daarna mijn poes laten steriliseren (heb dat met mijn eigen poes trouwens meteen gedaan...) Wat zou je doen als je morgen wakker werd en je vindt een briefje naast je kussen waarin staat dat je partner er geen zin meer in heeft en er vandoor is...?
Mezelf afvragen of het nog geen 1 April is. (al zou het een hele slechte grap zijn) Maar mijn vriend zou dit nooit (en zeker niet op deze manier) doen. Wat zou je doen als het kdv laat weten geen plek meer te hebben voor je kind?
vangen en vrij laten voor de kat m verslindt wat zou je doen als je een bekeuring krijgt voor oversteken door rood licht omdat je aan de overkant een gevallen oma wilt helpen (echt gebeurd :x)
nieuw speeltgoed kopen. Wat zou je doen als je wilt afrekenen en je komt er achter dat je geen saldo meer hebt en geen contantgeld bij je hebt??
is me al eens overkomen;toen ging ik thuis de spaarpot leegkiepen. wat zou je doen als vrienden steeds commentaar op je hebben?
zeggen dat ze eens moeten stoppen met al dat commetaar geven en zeggen dat ze op hun zelf moeten letten . wat zou je doen als je beste vriendin er met je vriend vandoor ging ?
heel hard janken!!!!! wat zou jij doen als je broer een kraamcadeau beloofd, maar na 7 weken nog niets heeft gegeven?