Geen idee ik heb geen broer, mis vragen waarom ie nog niks gekocht heeft. Wat zal je doen als je een posie test in handen hebt "?
Me rot schrikken!! maar wel blij zijn. Wat zou je doen als je man nog niet thuis is, en dat al wel had moeten zijn?
hem bellen en bellen en bellen tot ie opneemt! wat zou je doen als je ziet dat iemand wat in zn zak stopt in de winkel?
medewerker waarschuwen Wat zou je doen als je huis werd bekogeld met waterballonen?(is vanmiddag gebeurt)
Eruit plukken, uit elkaar halen en laten drogen... Is me al eens gebeurt en het mobieltje deed het daarna ook nog Wat zou je doen als je je computer stuk gaat en je geen geld heb voor een nieuwe op dit moment?
Vragen wat die komt doen... Wat zou je doen als je zak boodschappen midden op de straat scheurt en dus alles eruit valt?
kijken of ik m zie en terug roepen ( kan alleen mn kater zorro zijn en die gaat ni ver ) wat zou je doen als gaston vooor de deur staat ( GOEIEMORGUHHHH )
die komen hier niet zijn bang voor mijn hond haha wat zou je doen als je ziet dat twee ( vreemde ) mensen vechten?
112 bellen Wat zou je doen als je ná het tanken ineens beseft dat je geen geld en geen bankpas bij je hebt...?
iemand bellen of ze even geld kunnen komen brengen wat zou je doen als je man in een dronken bui met een ander heeft gezoend?
Hihi... heb mijn man nog nooit dronken gezien, maar ik neem aan dat ik dan héééééééél boos zou worden. Ik zou hem echter niet meteen de deur uitzetten... Wat zou je doen als je morgen wakker werd als man?
Niet doen, ik woon hier prima, en wil hier nooit meer weg. Wat zou je doen als je erachter komt dat je auto niet meer start, maar je wel heel snel weg moet?
Flink balen! Wat zou je doen als je te horen kreeg dat je huis gesloopt wordt ivm een nieuw bestemmingsplan?
boos worden en kijken wat ik kan doen om te protesteren wat zou je doen als iemand je spontaan op de wang zoende?