Vragen wat daar de bedoeling van is of waar ik dat aan te danken heb... Wat zou je doen als je door een vreemde ineens gekust wordt?
Eerst heel verbaast zijn en dan diegene wegduwen.(of andersom) Wat zou je doen als je steeds liefdesbrieven ontvangt van een geheime afzender?
er toch achter proberen te komen wie ze stuurt wat zou je doen als iemand je anoniem bloemen stuurde?
me afvragen van wie ze zijn. Wat zou je doen als er ingebroken word in je huis en je ligt boven in bed.
Ik zou snel 112 bellen, telefoon ligt altijd naast me. Snel Valerie pakken en me slaapkamer deur op slot doen. Wat zou je doen als...zwangerschapspagina een dag offline was.
Helemaal gek worden en blijf proberen of hij weer online is hahahah wat zou jij doen als jou idool voor je zou staan ?
Toevallig 1 keer meegemaakt met Marco borsato. Ik ben geen diehard fan maar vindt zijn muziek goed. Alleen was dit niet zo'n gepaste locatie, op een begravenis.... Maar ik zal denk ik wel helemaal dichtklappen. Wat zou je doen als je aan het zwemmen bent en erachter komt dat je bikini broekje verderop drijft?
Snel ernaartoe zwemmen in de hoop dat niemand het gezien heeft... En daarbij denk ik meteen daarna naar huis gaan... Wat zou je doen als je baas je uitnodigt om samen wat te gaan uit eten?
Mijn baas bellen en vragen waar het blijft. Wat zou je doen als je baas je al maanden geen salaris meer betaald heeft? (is me overkomen in 2006, moet nu nog 2500,- van diegene ontvangen :x)
er zeker achteraan gaan. Het is mijn geld en ik zal het krijgen ook. Wat zou je doen als je ziet dat iemand iets uit een winkel pikt
Ligt eraan wat er gepikt wordt. Als een kind een snoepje pikt, zal ik alleen tegen het kind zeggen dat dit niet mag. Maar als een volwassene iets (duurs) pikt, dan zou ik de bedrijfsleider of een ander personeelslid waarschuwen... Wat zou je doen als je morgen ontdekt dat iemand per ongeluk 100.000 naar je rekening heeft overgemaakt?
Gelijk oversluizen naar een rekening in het buitenland... Nee hoor, ik zou even naar de bank gaan om het uit te zoeken... Wat zou je doen als: Je denkt dat de man van je beste vriendin vreemd gaat?
Ik zou die man de keuze geven dat hij het zelf gaat zeggen of dat ik het zal zeggen tegen zijn vriendin.. Ik heb een schurft hekel aan mensen die vreemd gaan. Wat zou jij doen als je in het bos zou lopen en je ziet dat ze net een konijntje dood willen schieten ?
Keihard gillen, en dan heel hard hopen dat het konijntje wegrent! Zal dan al niet meer durven te kijken... Wat zou je doen als je favoriete televisieserie ineens onderbroken wordt door een nieuwsbericht?
nieuwsgierig zijn waarom wat zou je doen als je erachter kwam dat je huisarts je anoniem bloemen had gestuurd?
Een nieuwe huisarts zoeken, daar zou ik me niet meer op mijn gemak voelen... Wat zou je doen als je beste vriendin opbelt in tranen en tuiten en kan geen woord uitbrengen?
In de auto springen en ernaar toe racen Wat zou je doen als je vriend/man voorsteld om samen verder te gaan, maar dan wel in een open relatie?
Hard gillen haha...proberen te vangen en weg t brengen. Wat zou je doen als je op een parkeerplaats iemand ziet die z'n auto opzij wil duwen maar dat lukt niet zo goed?