Heel verbaasd zijn en waarschijnlijk huilen! @ mams136, dat gebeurd niet hoor! een hele fijne dag morgen!! ze voorspelen goed weer! wat zou je doen als je mega uit je broek scheurt in het openbaar?
hahahaha nee dat weet ik wel Maar twas wel een goeie Keihard lachen en snel doorlopen Wat zou je doen als er een of ander tokkiewijf in de supermarkt bij de kassa steeds met dr karretje in je rug duwt?
Omdraaien en haar vragen waarom ze zo duwt en dat het daardoor niet sneller gaat... Wat zou je doen als je aangehouden wordt en ze zeggen dat je aan het bellen was en dat was je echt niet aan het doen?
Mijn telefoon ter controle overhandigen en evt. de gegevens bij de provider laten checken, lekker puuuhhhh... Wat zou je doen als... Je je tweelingzusje wilt vertellen dat je zwanger bent maar het niet mag vertellen van je vriend omdat dat niet eerlijk is tegenover de rest? (ik zoek ffies wat advies hier )
Ehm... dat is een moeilijke zeg ! Ik denk dat ik het toch stiekem zou vertellen en haar zou vragen om verrast te reageren als het officieel bekend wordt gemaakt... Wat zou je doen als een collega je mee vraagt naar een aparte kamer en je daar vertelt dat ie al een hele tijd stiekem vreselijk verliefd op je is... ?
Een andere arts zoeken. Wat zou je doen als je er achter komt dat de vriend van een vriendin vreemd gaat?
Als het een goede vriendin is zou ik het zeggen anders weet ik het niet ... Wat zou jij doen als je vriend stinkvoeten heeft ...
Vragen of hij elke dag na het uitdoen van de schoenen meteen even zijn voeten wilt wassen, bah! Wat zou je doen als je lievelingsbeer door een huisdier kapot gemaakt wordt.
Af wijzen veel te jong Caruli@ Bedankt voor de tip Wat zou je doen als je een kado van iemand krijgt wat totaal niet jou smaak is?
Ik ben zo'n iemand die daar niets van durft te zeggen. Wat zou je doen als je buren iets te veel geluid maken tijdens het bedrijven van de liefde?
Als het me gaat storen gewoon aan de deur gaan en zeggen dat ik er last van heb en of het met wat minder geluid kan Wat zou je doen als je merkt dat de postbode altijd jouw post leest voordat het in de brievenbus wordt gegooid?
Huilen, zenuwachtig worden, rechtsbijstand inschakelen en solliciteren. Wat zou je doen als de winkels dicht zijn maar je geen eten in huis hebt?