Meteen erop af lopen en vragen waarom hij dat gedaan had en dat dat niet netjes is. Met een beetje geluk komt een ouder van dat kind ook meteen erbij en dan maar hopen dat die ouder dat ook heeft gezien! Wat zou je doen als je laptop crasht met daarop alle foto's van je kind(eren)/dierbaren?
heel har huilen (en kijken of hij nog te redden valt om alles eraf te krijgen) de lievelingsknuffel van je kindje zoekraakt?
zolang ik ze terug krijg uitlenen. anders zeggen nee krijg het niet terug. wat zou je doen als je hebt gehoord dat je vriendin een roddel over je verteld hebt?
erachter proberen te komen hoe dat komt wat zou je doen als iemand je steeds belt met nr onbekend en ze zeggen steeds niks?
Snel opstaan en doen alsof er niks gebeurt is Wat zou je doen als je op het vliegveld stond voor op vakantie te gaan en daar pas erachter komt dat je paspoort nog thuis op de tafel ligt?
als de bliksem gaan halen of nooddocument regelen wat zou je doen als de buren geluidsoverlast veroorzaken?
Koffiedrap strooien... Kan wel naar de buren gaan, maar daar kunnen hun weinig aan doen en om een buitenkat ineens binnen te moeten houden is ook geen doen... Dus dan maar zelf dingen proberen om de kat uit mijn tuin te houden Wat zou je doen als keer op keer de mat weggepikt wordt?
Me heel erg schamen en de reden uitleggen waarom ik te laat ben... Wat zou je doen als je kind midden in de nacht gepoept heeft in de luier en voordat je wilt verschonen er achter komt dat je geen doekjes meer in huis hebt...
Mijn vriend wakker maken en samen naar beneden gaan.. Ik zou niet alleen durven, maar ik zou ook niet willen dat hij alleen ging.. en iets zwaars meenemen om eventueel mee te kunnen slaan! Wat zou je doen als je kat een vogeltje heeft gevangen en deze half levend laat liggen..