Heb geen kat maar stel dat dan zou ik naar de dierenarts gaan...kan het niet over m'n hart verkrijgen om het vogeltje te laten liggen en ik durf het niet om hem uit ze lijden te verlossen, mag de dierenarts doen als het nodig is. Wat zou je doen als je vriend zo zijn best heeft gedaan om een cadeau voor je te kopen maar je vindt het echt afschuwelijk?
Ik zou zeggen dat ik hem heel mooi vind (gaat uiteindelijk om het gebaar) Wat doe je als je ziet dat de vriend van jouw beste vriendin in de auto zit met een andere vrouw?
Er van uitgaan dat die gewoon even iemand een lift geeft, of doen ze wat geks? Wat zou je doen als er een muis in je huis zou zitten?
De kat erop afsturen Wat zou je doen je wordt smorgens wakker en je blijkt een zwerver te zijn? (Je leven nu blijkt dus een droom te zijn)
zorgen dat ik werk vind en daarna een huis, want zwerver wil ik echt niet zijn je een dag een model mocht zijn?
genieten van een mega geweldige shoot op een parelwit strand!!!!! Wat zou je doen als je een onlimiteerde creditcard ter beschikking had???
Ik zou in ieder geval een prachtig huis kopen zonder naar de prijs te kijken! Wat zou je doen als je voor een keer nog een kind mocht zijn?
Eerst oordopjes kopen (want ik heb een hele lichte slaap) en iets vinden voor zijn gesnurk. Bij de huisarts of apotheek ofzo. Wat zou je doen als je nu een VVV bon van 50 euro kreeg?
Bewaren voor de vakantie zodra we kunnen en mogen. Wat zou je doen als je tv het straks niet meer doet?
Heel hard lachen en dan maar op de grond slapen en opzoek naar een nieuw bed Wat zou je doen als over 24 uur de wereld vergaat?
een uitkering aanvragen en gaan solliciteren wat zou je doen als je op een open veld werd overvallen door onweer?
Op de grond gaan liggen of heel hard weg rennen! Wat zou je doen als je best ver in de zee zwemt en je ziet een haai?
een woordzoeker gaan doen,lezen of internetten wat zou je doen als een vreemde man je van je fiets probeert te sleuren?