Door fietsen gillen slaan schoppen en de fiets tegen hem aan duwen/gooien Wat zou je doen als je 20 miljoen wint?
Emigreren denk ik of een huis kopen. Wat zal je doen als je het eten al aan hebt staan , maar manlief nog steeds niet thuis is.
Alles op een laag pitje of eventjes uitzetten Wat doe je als je de 60e verjaardag van je collega bent vergeten?
Enorm balen en een nieuwe fiets kopen. Wat zou je doen je komt thuis van een avondje uit en heel je woonkamer staat onder water?
Redden wat er nog te redden valt en water scheppen Wat doe je al je wasmachine wordt afgeleverd en je pinpas doet het niet???
Dat is vervelend. Denk mijn vriend of mijn vader bellen Wat zou jij doen als je vroeg in de ochtend moet werken maar de hele nacht niet kan slapen door teveel energie?
Dieren ambulance bellen boor hulp. Wat zou jij doen als je een stripper voor je deur had staan mannelijk of vrouwelijk maakt niks uit haha.
andere manier vinden om stroom op te wekken wat zou je doen als je nog 15 euro had om 1 week van te eten?