De hond proberen weg te slaan of schoppen en roepen om hulp! Wat zou je doen als Willem Alexander gaat scheiden en jou ten huwelijk vraagt ?
Tong onder de kraan houden en anders naar de eerste hulp! ligt er aan hoe erg. Wat zal je doen als je ergens bent en je doet het zonder te voelen in eens in je broek.
Bang zijn... Wat zou je doen als je zoon of dochter snacht heel de woonkamer hebben onder gekliederd inc. de muren ?
Ze weg jagen en de vogelpoep opruimen Wat zou je doen als je werd gebelt door een castingbureau of je mee wil spelen in GTST?
zeggen dat ze waarschijnlijk de verkeerde gebeld hebben, kan heel slecht acteren wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven zou hebben?
Er nog iets van proberen te maken. Wat zou je doen als je vandaag mocht zeggen wat je heel de dag zou mogen doen?
lekker met mijn gezinnetje naar het zwembad, daarna lekker ergens wat eten en dan lekker met mijn mannetje een filmpje kijken. wat zou je doen als je kind gepest wordt op school?
op school navraag doen wat er aan de hand is en wat er aan gedaan kan worden. Wat zou je doen als je motor rijles kado zou krijgen?
overal gaan zoeken waar ik geweest ben en mn bankpas laten blokkeren. wat zou je doen als je bloemen kado kreeg?