ze erop aan spreken Wat zou je doen als iemand een kledingstuk kadoo geeft en je vind het eigenlijk helemaal niks
Flippen en kaart laten blokkeren (in de volgorde) Wat zou je doen als je op een kat past en deze overlijdt?
schrikken en de situatie uitleggen aan de eigenaars wat zou je doen als iemand een taart smeet in je gezicht?
Goed inversteren en lekker lang op vakantie!! wat zou je doen als... Je zou vallen midden in de stad?
Lekker van mn gezicht afpeuzelen.. ben gek op taart!! Wat zou je doen als we wereldkampioen waren geworden?
HOERA roepen, en blij zijn? Weet ik eigenlijk niet, denk niet dat ik wat raars had gedaan Wat zou je doen, als je op vakantie gaat, en de auto gaat nét voor je vertrekt kapot?
Ik denk heeeel hard janken..en dan schelden en dan denk ik mn ouders bellen Wat zou je doen wanneer de dakkoffer onderweg open zou springen en je kleren op route du soleil terrecht komen?
Balen, en dan misschien nog wel kunnen lachen ook (als het alleen kleren zijn Bij belangrijke papieren enz, word het minder lollig) En dus gewoon nieuwen aanschaffen Uhhmmmm... Wat zullen jullie doen, als je een verjaardag hebt, maar je dr eigenlijk helemaal niet heen wilt?
Een second opinion bij een andere huisarts aanvragen of een doorverwijzing eisen bij je huisarts (ik spreek uit ervaring ) Wat zou je doen als je een portemonnee met 100 euro erin vind?
aargh ja weet het niet zou wel de portemone terug brengen want meestal zitten er belangrijke pasjes in maar of ik het geld zou terug geven?? Ben eerlijk daarin geld is wel verleidelijk maar normaal zou ik het niet doen maar ben zelf een keer van me tas beroofd en er is nooit meer iets terug gebracht toen wer ik zo bitter erin dacht nah als ik ooit iets vind hou ik het. Maar ja wie weet zou ik het toch maar allemaal brengen naar het bureau eigenlijk pas dat meer bij me persoonlijkheid en ben ik er ook weer te goed voor Wat zou jij doen als je een portomenee vind met 100 euro??
Eigenaar proberen te bereiken aan de hand van evt. naam op één van de pasjes. Geen naam te vinden, houden Wat zou jij doen als je wordt gebeten door een hond?
schrikken en een prik halen bij de HA en erachter proberen te komen van wie de hond is zodat ik die persoon erop aan kan spreken. Wat zou je doen als je buren continu ruzie maken?
Overleggen wie van ons beiden bereid is te verhuizen Wat zou jij doen als een voor jou onbekende auto langsrijd en er naar je wordt getoeterd?
Iiieeuuuuwwww gillen! Wat zou jij doen als je buren klagen over geluidsoverlast terwijl je rustig een spelletje rummicub aan het spelen bent?
dan ben ik zeker met betonblokken aan het rummikubben? Wat zou je doen als je kind veels te laat thuis komt?
Vermanend toespreken. En er zal wel iets van een kleine straf volgen. Een goede vriendin heeft een nieuw jurkje gekocht waar ze helemaal weg van is. De jurk maakt hij echter dik en de vetrolletjes zijn zichtbaar. Ze vraagt aan jou wat je er van vindt. Wat zou je doen?