mij afvragen ... hoe raak ik 10 puppies kwijt.. ? erachter komt dat je partner stiekem jouw lingerie draagt als jij van huis bent..? ( ghighi )
schrikken en hem vragen waarom hij dat doet? wat zou je doen als een vriendin je had opgegeven voor een verborgen camera programma?
geen idee want ik weet niet dat ik dan ben opgegeven he. wat zou je doen als er nu een tornado aankwam?
zeggen dat het vuil altijd voor de bezem gaat Wat zou je doen als een bejaarde expres tegen je aanreed met zo'n karretje?
Vragen waarom hij/zij dat doet, en of die in het vervolg beter op wil letten waar ie rijd. Wat zou je doen als op zondag brood wil eten en er is geen brood meer?
dat had ik vanmorgen dus...hij vloog gelukkig weg toen ik de deur open deed wat zou je doen als iemand een ei naar je smeet?
Raar kijken en vragen waarom hij/zij dat doet (stomme idioot zou ik er dan bij zeggen of iets anders wat er dan in me opkomt ) Wat zou je doen als er een envelop in de brievenbus ligt vol met geld?
Me af vragen waar het weg komt!!!en uitzoeken. Wat zou je doen als er ineens een bekende NL aan je deur zou staan?
hhahaa ligt er aan wie, maar dan zal ik eerst vragen waar de verborgen camera is. wat zou je doen als je vanavond de staatsloterij wint (Jackpot)?
Het in het begin niet gaan geloven tot het op mijn rekening staat en dan springen dansen (gekke 5 min. ) En dan het even laten bezinken Wat zou je doen als iedereen je opeens naar een handtekening ging vragen en op de foto met je willen ?
Me erg gevleid voelen, maar zeggen dat ik getrouwd ben en vriendelijk weigeren. Wat zou je doen als je man/vriend vreemd zou gaan?
Hem de t..... in schelden, zijn piep afhakken en dan mijn spullen pakken en weggaan. Wat zou je doen als er een inbreker in je huis staat
hem proberen weg te jagen en/of politie bellen Wat zou je doen als je vandaag een positieve zwangerschapstest had?
Zou er heel erg van schrikken, want wil dat absoluut nog niet! Maar zou dan even niet weten wat ik dan zal doen. Wat zou je doen als je je haar aan het wassen bent en je komt er achter dat je geen cremespoeling meer hebt?