heel hard gillen en de douche weer uitdoen wat zou je doen als je een droombaan krijgt aangeboden aan de andere kant van de wereld?
Heel hard gaan schelden en diegene die met me mee is een draai om de oren geven omdat die me hoogswaarschijnlijk uit zit te lachen. Wat zou je doen als je uit een glas drinkt en je hebt te laat in de gaten dat er een beest inzat...die je nu net doorgeslikt hebt...
Ik zou bijna over mijn nek gaan denk ik. Wat zou je doen als iemand in je naaste omgeving de mexicaanse griep heeft gekregen en je de dag ervoor nog een hand gegeven hebt aan die persoon?
extra ontsmetten met anti bacterie spul,schijnt te werken,zeggen ze... wat zou je doen als je schoonfamilie nooit de moeite zou nemen om contact met jullie op te nemen?
Waarschijnlijk iets zeggen als 'ach ventje toch, hebben we ons al die tijd vergist!' Wat zou je doen als je kind met 'n 'fout' vriendje thuiskwam?
Haar zeggen dat ik de jongen niet accepteer als haar vriend en dat ze daar zelf ook hard over na moet denken. Wat zou je doen als je word opgelicht via internet?
uitzoeken wat er aan de hand is wat zou je doen als je een prive zwembad had,en er dreef een echte krokodil in,ipv opblaas?
hahaha heel hard gaan gillen denk ik wat zou je doen als je je babykamer af hebt en de volgende dag is al het behang er weer af en je hebt al weeën
Degene die het behangen heeft vermoorden... Wat zou je doen als de cassiere een fout maakt in jouw voordeel?
lekker mijn mond houden alles is al duur genoeg wat zou je doen als je een brood hebt gekocht en bij thuis komst is het bedorven
oke Als er geld in zit houden mijne brengen ze ook niet terug pasjes van pin en legitimatie naar de politie brengen wat zou je doen als je een hele goede baan had en je werd ingeruild voor een jonkie zonder ervaring