Emegreren denk ik. Wat zou je doen als je midden op straat er achter komt dat je per ongeluk in de broek geplast hebt?
als het mooi staat laten zitten en anders laten ontkleuren ofzo wat zou je doen als je innig gekust wordt door een vriend/vriendin?
Checken of er GHB in m'n drinken zat. Wat zou je doen als je een tornado snel op je huis af ziet komen?
Die zie ik dagelijks, woon er mee samen . Wat zou je doen als je buurman een moordenaar blijkt te zijn?
Kabouterhuisjes in de tuin zetten Wat zou je doen als je in een restaurant zit en je zakt door je stoel?
eerst keihard lachen en daarna vragen om een nieuwe stoel wat je zou doen als je op een onbewoond eiland zit?
Gek worden, en hopen dat mijn vriendin mijn spullen in haar koelkast kwijt kan[ ze woont onder ons]. En dan op markt plaats kijken voor tijdelijke vervanging. Wat zou je doen als je vaatwasser stuk ging?
met de hand afwassen wat zou je doen als je een gekreukelde blouse hebt,je gaat solliciteren,maar je strijkijzer is stuk?
Even mijn schoonmoeder vragen of ik de hare mag lennen. Of mijn vriendin. Wat zal je doen als je je boodschappen wild pinnen maar je pas is thuis , omdat je gebankierd hebt, en je hebt geen contant bij je. Is ons gebeurt heel lang geleden , gelukkig waren mijn schoon ouders bij ons, en die hebben voor geschoten.
Dan leg ik het even uit aan de kassière, laat ik mijn tas apart leggen en haal ik mijn pasje thuis. Wat zou je doen als je zo moe bent maar je kan niet slapen omdat je neus zo verstopt zit dat zelfs een neusspray niet helpt?